ik heb sinds een week last van mijn rechter enkel.
ik kan me niet heugen dat ik mijn enkel omgeslagen heb, klem gezeten heb of iets anders ongepast gedaan heb buiten veel werken op een sleehak aangezien mijn broeken te lang zijn en ze anders over de grond slepen wat niet bepaald goed is
dusss:
ik kan mijn enkel en voet wel voorwaarts opwaarts bewegen, maar niet zijwaarts of cirkelend.
dan krijg ik pijnscheuten in het midden van mijn enkel gewricht ( is het een gewricht?)
meestal als ik ergens pijn heb ga ik het exact lokaliseren, dus voelen porren prikken duwen enz enz tot ik exact weet : ah DAT punt doet pijn! maar nu kan ik er niet bij haha, dus het is echt helemaal in het midden van mijn enkel, niks zijkant te voelen ook niet bovenop of aan de achterzijde.
alhoewel de pijn als ik hem voel bij een verkeerde beweging meer aan de buiten zijde zit.
nu dus de vraag: kan ik mijn enkel gekneusd hebben, of misschien wel gebroken of een klein botje breken/scheuren zonder dat ik weet wat ik gedaan heb?
ik ben geen dokter loper, wil eigenlijk liever geen foto's laten nemen
en wil gewoon door blijven gaan. echter voel ik bij elke onverwachte beweging dus die stekende priemende pijn
ervaringen, tips en trucs zijn zeer welkom!
maar ben zo bang dat ie zegt, hmm hier kan ik niet zo veel mee ga maar even langs het ziekenhuis voor een fototje, moet morgen avond gewoon werken, en moet ik dadelijk het gips in ofzo en wat dan..
yihaa.
Dat is dus echt niet goed voor je hele lichaam
) 
Dat moet je nou echt doen, op Google opzoeken