Toen ik in de spiegel ging kijken zag ik niets en ik ben dan ook weer achter mijn laptop gekropen totdat het nog weer een tikje erger werd. Vervolgens heb ik mijn vriend wakker gemaakt die met zijn slaperige kop zei dat hij niets zag
Toen ik mijn kleding uittrok en voor de grote spiegel ging staan was mijn huid opeens helemaal vuur rood.. Mijn nek, oren, borst, schouders armen en bovenkant van mijn rug waren vuur en vuur rood. Het voelde precies als een verbranding van de zon, mijn huid voelde gloeiend heet en ik had het er ijs koud door. Vervolgens leek er nog druk op mijn oren te komen en begonnen mijn lymfe klieren onder de kaak op te zwellen.
Aangezien het vreselijk laat was ben ik maar gaan googelen ipv de dokter bellen, het leek me niets levensbedreigend dus ja.. Op google kon ik eigenlijk niets vinden, het beste ik heb gevonden was een hele extreme opvlieger maar ik vraag me toch af of deze symptomen er bij horen..
Om half 5 `s nachts was het zo goed als weg en ben ik eindelijk als een blok in slaap gevallen maar het was toch wel heel erg vreemd.
Ik heb het er vandaag met mijn moeder over gehad en die zet er ook vraagtekens bij, we hebben afgesproken dat ik morgen de huisarts even bel en ze heeft me laten weten waar ik snachts naartoe kan bellen als het voor komt en erger word of niet over gaat. In de tussentijd hoop ik dat iemand misschien wijzer word van google of iets herkend in mijn verhaal, misschien toch opvliegers maar dan heel extreem?