Ik vind je eerlijk gezegd ietwat jong. Ik vind het ook een beetje tja, hoe zeg je dit praktisch... 'Verwaand.' Is denk ik wel het goede woord.. Maar misschien staat het wel leuk, je moet het zelf weten. Ik zeg niet doen.
Moet je natuurlijk zelf weten, ik heb 2 gaatjes en daar laat ik het tot mijn 16/18e bij. Daarna kan ik altijd nog beslissen wat ik wil, vind dan dat je er gewoon goed overnadenkt wat je wil, ik had ook allang wat meer gaatjes gehad maar ik denk gewoon dat t niet verstandig is! Maar als jij het leuk vind moet je het natuurlijk doen.
Wenkbrauw voor een 14 jarige vindt ik wel overdreven hoor, dat verminkt meteen je gezicht, kan je beter navel doen of nog even wachten, het is zonde van je lichaam
Ik vind het niet te jong mits je er niet mee geloop gaat lopen en kleine piercing erin. Ik was 11 toen ik me neuspiercing liet zetten . Ben nu 17 en heb 5 piercing, en zie er niet verwaand uit want je ziet er maar 1.
Toen ik 14 was heb ik een helix laten zetten, in m'n oor, maar goed 't is toch een piercing. Nog geen spijt van gehad, ik heb hem er wel een paar maanden geleden uitgehaald, vond hem irritant worden. Zie er nu niks meer van.
In je gezicht zou ik er nog geen nemen, lekker wachten tot je sowieso 16 bent. Kun je er nog even over na denken
Liezja
Geplaatst: 25-09-12 18:50
Ik kreeg mijn neuspiercing om m'n 13de , nu ben ik 16 en heb ik 'm niet meer.