warmte vasthouden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hieperdi

warmte vasthouden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 12:28

Hallo.. *\o/*
De winter komt eraan, dus alle truie en winterjassen komen weer uit de kast.

Maar ik heb een probleem hiermee,

ik heb het idee, dat ik TE veel warmte vast hou.
Net als vandaag, zie ik iedereen in een winterjas/herfstjas lopen, en ik loop zonder jas (wel bij me) zonder dat ik het koud heb :') mensen kijken me aan op straat van.. die is niet wijs -O-
In de winter heb ik het ook vaak. Geen dikke truie voor mij.

hebben meer mensen hier last van?

Btw dit klinkt misschien beetje dom, maar een meisje uit mijn klas zij... ben jij geen warmbloedig mens :')
ik denk dat zij bedoelde, of ik misschien ver in mijn familie, buitenlandse familie heb. Zoals spanjaarden,zuid amerikaans.
Lijkt me sterk aangezien ik rood/blond haar heb.. maargoed zaaaaal well.. :D
Laatst bijgewerkt door Hieperdi op 25-09-12 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Lous

Re: warmte vasthouden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 12:31

Mijn vriend heeft precies hetzelfde. Loopt in de winter altijd in een T-shirt omdat hij het anders te warm heeft. Zomers word dat al snel een hempje.
Wel draagt hij een jas als het te koud is, maar nooit een sjaal. En alleen handschoenen als dat nodig is.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 12:32

Ik heb het ook :j 's Nachts ben ik ook net een radiator. Ik ben overigens half Italiaans, maar het lijkt mij dan juist dat je niet zo goed tegen kou kan :))

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 12:32

Ja hoor, hartje winter en ik heb de jas los :D
Liefst ook een vestje over een Polo oid aan, want vestje kan makkelijk los of uit :)

Ik heb wel wollen truien, maar die hebben korte mouw zodat ik er een heel dun shirt onder kan doen.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 25-09-12 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 12:33

Lous schreef:
Mijn vriend heeft precies hetzelfde. Loopt in de winter altijd in een T-shirt omdat hij het anders te warm heeft. Zomers word dat al snel een hempje.
Wel draagt hij een jas als het te koud is, maar nooit een sjaal. En alleen handschoenen als dat nodig is.

:j same here

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 12:34

Het is denk ik ook gewenning. Op een gegeven moment ben ik zelf ook aan een bepaalde temperatuur gewend dat ik iets minder aankan bij koude temperaturen. Maar dan niet zo erg als bij jullie het geval is.:)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 12:34

TS, heb jij ook dat je in de zomer al snel naar word van de hitte?

Ik zeg altijd maar dat ik een puike doorbloeding heb :Y)

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 12:36

phormicola schreef:
TS, heb jij ook dat je in de zomer al snel naar word van de hitte?

Ik zeg altijd maar dat ik een puike doorbloeding heb :Y)

In de zomer heb ik nergens last van, en kan ik de tempratuur gewoon goed verdragen :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 12:36

Ik heb juist problemen in de zomer; warmer dan 25 graden en ik smelt :') kan echt moeilijk de hitte kwijt.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 12:37

Ik ben jaloers :+ Bij mij ging het dit jaar wel beter. Vroeger werd ik echt ziek van de hitte.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 12:45

Ik heb t ook :D
Ik heb t hrlemaal niet snel te koud, maar ook niet snel.te warm. :)
Deze zomer ook nog, we gingen maar een grot en mn pa en ik waren allebei zo slim om geen warme kledimg mee te nemen. Dus iedereen daar jassen enzo aan (was iets van 7 graden daar binnen) komen wij daar aan in hempje en korte broek :+ maar we kregen het allebei niet koud.

Mn beide vriendinnen hebben het juist heel snel koud, dus moet ik ze verwarmen. Daarom mijn bijnaam: kachelien :+

Heb me ooit laten vertellen dat dat vaak betekent dat je een goede bloedsomloop hebt :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 12:46

Oh dat heeft m'n moeder ook! Die loopt nu nog rustig rond in een shirtje en korte broek, terwijl ik al in m'n winterjas loop _O-
Ik heb het zó snel koud.

M'n vriend heeft het in mindere mate, die heeft het ook niet gauw koud maar doet nu toch wel een lange broek en trui aan :+

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 12:51

Eileen_ schreef:
Ik heb t ook :D
Ik heb t hrlemaal niet snel te koud, maar ook niet snel.te warm. :)
Deze zomer ook nog, we gingen maar een grot en mn pa en ik waren allebei zo slim om geen warme kledimg mee te nemen. Dus iedereen daar jassen enzo aan (was iets van 7 graden daar binnen) komen wij daar aan in hempje en korte broek :+ maar we kregen het allebei niet koud.

Mn beide vriendinnen hebben het juist heel snel koud, dus moet ik ze verwarmen. Daarom mijn bijnaam: kachelien :+

Heb me ooit laten vertellen dat dat vaak betekent dat je een goede bloedsomloop hebt :)

owww dat wist ik ook niet hoor hihi

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 13:02

Warbling schreef:
Oh dat heeft m'n moeder ook! Die loopt nu nog rustig rond in een shirtje en korte broek, terwijl ik al in m'n winterjas loop _O-
Ik heb het zó snel koud.

M'n vriend heeft het in mindere mate, die heeft het ook niet gauw koud maar doet nu toch wel een lange broek en trui aan :+

Ja te warm en te koud. Het is allebei niet echt ideaal

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 18:06

:)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 18:22

Ik fiets zo lang het nog boven de 10 graden is nog lekker zonder jas in m'n T-shirt (maar wél met handschoenen, want mijn vingers hebben het wel onwijs snel koud :+), draag de hele winter All Stars (niks Uggs of andere lelijke winterlaarzen :')), mijn winterjas is eigenlijk een lentejas (ongevoerde niet waterdichte jas) en ik draag ook altijd een shirtje met een vest, als ik überhaupt al lange mouwen draag. Ik heb het snel (te) warm, zeker bij inspanning, en dan hoeft dat niet eens zware inspanning te zijn.

Ik kan inderdaad heel slecht tegen hitte, zodra het boven de 20 graden is wil ik niet meer naar buiten en boven de 25 graden functioneer ik niet meer, dan kan ik alleen nog maar op bed liggen en voel ik me ook écht beroerd. :=

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 18:35

Oohhh wat heerlijk lijkt me dat! Ik ben echt jaloers. Ik heb het zoooo koud! Heb ook echt ijsvingertjes en alles wat uitsteekt (neus, borsten, kont :+) is ook echt heel koud...

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 18:42

Mijn neus, vingers en oorschelpen zijn ook ijskoud hoor, maar de rest kan prima leven met dit weer. Mijn rug gloeit, dus ik warm mijn vingers daar gewoon aan op. :+

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 19:57

Haha ik kan gewoon een halfuur zonder sokken op sneeuw staan..

mijn voeten zijn zowiso (als ik geen sokken aan heb) vaak erg blauwig/paars.
Maar ik heb er geen last van xd