sinds woensdag ben ik erg verkouden , last van hoofdpijn , oorpijn , keelpijn. ook heb ik ''bulten'' in mijn nek , en bij diep inademen ga ik kokhalzen en doet het erg zeer in mijn keel . ik maak me een beetje zorgen, mijn vader zegt dat het mijn spieren zijn, en hij denkt dat ik tijdens het rijden mijn spieren vast zet en daardoor stijf wordt? maar wat verklaard dan de keelpijn enz ?
mijn stiefmoeder zegt dat het mijn klieren zijn.
vanmorgen werd ik wakker en deed het zeer als ik mijn ogen naar links of rechts bewoog, ik heb het nu nog steeds maar een stuk minder.
ik vraag me af wat dit is.. Ik wil en ga naar de huisarts zo snel mogelijk, maar vandaag is mijn vader vergeten te bellen en de rest van de week tot vrijdag kan ik niet..
aangezien ik in tilburg woon, en in kaatsheuvel op school zit, mijn huisarts in tilburg zit, blijft het op en neer racen vanuit / tijdens school. mijn schooltijden en de training met mijn verzorgpaard werken daar niet aan mee.
jullie zijn natuurlijk geen artsen (sommige misschien wel), maar ik zou toch graag ook weten wat er deels aan de hand is..
heeft iemand hier een idee wat het is of is het gewoon een ernstige verkoudheid?
alvast bedankt (: