Bedankt. Jawel hij kan/kon juist goed met de betreffende tante opschieten. Ook met mijn ouders (die er nu ook even niks van begrijpen) Ik wil het liefste langsgaan, maar als hij de telefoon niet opneemt weet ik niet wanneer hij thuis is. Misschien inderdaad gewoon op goed geluk maar langs gaan..
Als eerste heel veel sterkte met je tante. Kan het zijn dat hij zelf niet goed weet hoe hij er mee om moet gaan? Dit had ik vorige week met mijn vriend namelijk. Ik zei dat ik bang was dat mijn opa het het niet zo halen en als reactie kreeg ik "daar geef ik niet om" dus ik dacht dat ik het verkeerd verstaan had, en zei pardon, dat verstond ik denk ik niet goed,waarom hij herhaalde "ik geef er niet meer om". Heb hemgenegeerd tot maandag (we wonen samen dus dat is vrij lastig) en toen overleed mijn opa inderdaad. Uiteindelijk bekende hij dat hij gewoon niet wist wat hij doen moest. Wat het natuurlijk in geen enkle geval goedpraat.
Maar als ik jou was zou ik inderdaad op goed geluk langsgaan en vragen wat er nou is. Nogmaals heel veel sterkte.
Boetjewoor
Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-12 16:49
Dankje.
Ja ik denk eigenlijk dat dat het geval is, omdat hij sowieso al niet zo'n prater is. Maar zit nu met allerlei scenario's in mijn hoofd.. Pff lastig. Kan ook morgen pas langs gaan omdat straks de paarden moet verzorgen, en hij woont niet om de hoek dus ik kan daarna niet meer gaan.