Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Miekelien schreef:Ik heb nu voor de tweede keer mijn eigen kleur weer gewoon terug, dus dat gaat gelukkig wel. Wat ik gedaan heb is de laatste keer ongeveer naar je eigen kleur terug verven, dan lijkt de uitgroei heel natuurlijk.
Thuis verven kan trouwens ook makkelijk, ik heb het al eens zelf gedaan maar ook wel eens door huisgenoot/vriendin laten doen (en bij anderen gedaan). Erg moeilijk is het niet

) 
Cassidy schreef:Ik heb vrij kort haar dus ik doe de uitgroei niet, ik doe alles. En ik doe het zelf, gaat heel makkelijk. Vergis je niet in de prijs van een pakje haarverf, dat is ook niet grappig meer. Ben nu overgestapt op de eigen merken, bevalt prima, blijft ook goed zitten.
Ssmarty schreef:Miekelien schreef:Ik heb nu voor de tweede keer mijn eigen kleur weer gewoon terug, dus dat gaat gelukkig wel. Wat ik gedaan heb is de laatste keer ongeveer naar je eigen kleur terug verven, dan lijkt de uitgroei heel natuurlijk.
Thuis verven kan trouwens ook makkelijk, ik heb het al eens zelf gedaan maar ook wel eens door huisgenoot/vriendin laten doen (en bij anderen gedaan). Erg moeilijk is het niet
Kan je er gewoon een andere kleur overheen gooien zonder dat het groen wordt?

Ssmarty schreef:Cassidy schreef:Ik heb vrij kort haar dus ik doe de uitgroei niet, ik doe alles. En ik doe het zelf, gaat heel makkelijk. Vergis je niet in de prijs van een pakje haarverf, dat is ook niet grappig meer. Ben nu overgestapt op de eigen merken, bevalt prima, blijft ook goed zitten.
Ik wilde inderdaad het eigen merk van Kruidvat gaan gebruiken. Die is niet zo heel duur.
Ik denk dat mijn haar te veel beschadigd als ik het elke keer helemaal verf.. Misschien wil mijn moeder me helpen.

Cassidy schreef:Ssmarty schreef:
Ik wilde inderdaad het eigen merk van Kruidvat gaan gebruiken. Die is niet zo heel duur.
Ik denk dat mijn haar te veel beschadigd als ik het elke keer helemaal verf.. Misschien wil mijn moeder me helpen.
Als je hulp kunt krijgen is dat natuurlijk altijd handig. Maar ik vraag me af waarom jij op leeftijd van 15 jaar denkt je haar te moeten verven? Wordt je al grijs of zo?

Ik was zeker van jou leeftijd toen ik voor het eerst m'n haar verfde. Die van de Kruidvat is best een fijne, ik smeer m'n voorhoofd en oren altijd even in met baby olie, dan heb je wat minder last van vlekken op je gezicht

Cassidy schreef:Ik vraag het me alleen maar af omdat er hier wel heel jong begonnen wordt met het verven van haren. Je smeert wel allerlei chemicalien op je hoofd, soms vraag ik me af of dat wel zo gezond voor je is.

Raponsje schreef:Cassidy schreef:Ik vraag het me alleen maar af omdat er hier wel heel jong begonnen wordt met het verven van haren. Je smeert wel allerlei chemicalien op je hoofd, soms vraag ik me af of dat wel zo gezond voor je is.
Nee, dat is niet gezond voor je.
Net als dat frisdrank, friet, chips, koek, snoep, roken, hete koffie of thee drinken, mobiele telefoons, gerookt vlees, te weinig drinken, te weinig eten etc ook niet goed voor je is.
.

Raponsje schreef:Cassidy: mensen met overgewicht hebben een zeer verhoogt risico op kanker.
Vandaar dus ook mijn pmerking.
Overigens kan ik alleen roodtinten vinden als ik opzoek ga naar natuurlije haarverf en ik heb kuist een hekel dat henna kleurige rood.