Helaas gaat dat niet helemaal vlekkeloos, nu heb ik in de lente / zomer al vreselijke last van hooikoorts maar nu het hooikoorts seizoen is afgelopen (het regent hier dagelijks en alles is dus nat en bomen worden kaal) heb ik dezelfde al dan niet ergere symptomen wanneer ik in ons huis ben.
Eenmaal buiten voel ik me prima.
Ontzettend moeilijk adem halen, keel voelt slijmerig en opgezet, zeer pijnlijke ogen, verstopte neus en de hele dag door niezen.
s' Nachts de hele tijd wakker worden en op het balkon gaan staan om weer even wat frisse lucht te krijgen.
Nu heeft dit appartement vloerbedekking, kleden, zware gordijnen en een stoffen bankstel.
Ik heb nooit vloerbedekking gehad, altijd op een leren bank gezeten en lamellen in mijn slaapkamer en dunne "sier" gordijnen in mijn woonkamer.
Ook is de stofzuiger in dit huis waardeloos wat natuurlijk een groot verschil maakt.
Ik heb de huisarts gebeld voor een allergie test maar deze vinden maar eens per maand plaats dus ik moet nog 3 weken wachten.
Is het uberhaupt mogelijk om deze allergie op het 25e levensjaar ineens te ontwikkelen, ik kan me niet herinneren dat ik hier eerder last van heb gehad en ook nooit opgemerkt dat ik last had als ik bij iemand op bezoek was die wel vloerbedekking of een stoffen bank had.
Zijn er bokkers met stof(mijt) allergie die zich hier in herkennen of bokkers met andere huis gerelateerde allergieen met goede oplossingen?
Ik heb 2 honden en een paard maar heb me daar ooit voor laten testen en bij niet allergisch voor ze, heb ook geen last van ze gehad in onze andere woning.
en houten vloeren in ons nieuwe huis dus dat scheelt al.