Hallo bokkers,
Afgelopen zondag had ik een hockeywedstrijd waarbij ik op den duur een stick tegen mijn keel aankreeg. (degene die sloeg zwaaide te ver uit met haar stick). Keel en kin waren een beetje gevoelig maar had er verder geen last van. Maar maandag merkte ik dat mijn kin nogal opgezwollen en gevoelig was, en sinds dinsdag ochtend trekt er een spiertje in mijn wang. Ik zie het trekken, op het moment zelf zie ik dus deukjes in mijn wang op die plek als het trekt. Je kunt het een beetje vergelijken met je oog, sommige mensen hebben wel eens dat hun ooglid begint te trekken/trillen. Dit heb ik dus op mijn wang. Het zit op de rand van mijn wang, als ik lach krijg ik van mijn mond tot mijn neus zeg maar zo'n lijntje, en daar zit het. Het gebeurd een paar keer per uur, en 's nachts heb ik er geen last van, word er in ieder geval niet wakker van. Het komt ook zomaar, niet bij een bepaalde beweging..
Nu vroeg ik mij af of er meerdere mensen zijn die dit probleem(pje) hebben, en of het in verband kan staan met de klap die ik op mijn keel heb gehad. Het doet niet pijn, maar het is wel erg vervelend namelijk..
Bedankt voor het lezen in ieder geval, ik hoop dat iemand mij kan helpen!