Bijna een jaar geleden heb ik een hernia gehad. Deze is gelukkig met veel Fysio en vooral rustig en langzaam opbouwen en pijnstillers slikken over gegaan. Nu ben ik afgelopen maandag geholpen aan een ingegroeide teennagel en mag daardoor 2-5 dagen niet lopen. Door het zitten en liggen ga ik echt helemaal stuk van de rugpijn. Het is een uurtje of 5 in de nacht en ik heb nog geen oog dicht gedaan. Het is zo'n ontzettende zeurderige pijn van midden tot onderaan in m'n rug, ik word er gek van. Het is een heel weeïg gevoel, alleen in de rug dus geen uitstraling. Ik heb al een aantal asperines op in de afgelopen paar uur, maar zonder resultaat. Wie heeft de ultieme tip om in slaap te komen?
Ik heb geen ultieme tip maar misschien wel een idee om een keertje je arts te raadplegen? Pijn is vaak een teken dat je lichaam het ergens niet helemaal mee eens is. Misschien dat het blijven liggen wel heel slecht is voor je rug? Succes!
Een paracetamol 500 mm en ubiprufen 400 tegelijk slikken. Mijn man moest dit ook en door de verschillende werkingen van die twee werkten ze heel goed samen om van de pijn af tekomen. Hij moest dit destijds slikken van de dokter
Anoniem
Geplaatst: 19-09-12 13:58
Bedankt voor de tips. Ik ga sowieso morgen naar de dokter want het is bijna niet te doen. Zelfs wat wandelen helpt niet. Zo maar eens op de fiets stappen!