Tegenwoordig open ik (hier) veel topics, sorry als het irriteert!
De afgelopen 4 weken merk ik aan mezelf dat ik écht niet gezelliger wordt: Ik heb constant met alles en iedereen ruzie om de kleinste dingen.
Ik voel me slap, ben moe en merk aan mezelf dat er niet teveel aan mijn hoofd gezeurt moet worden, omdat ik anders chagrijnig wordt. Als ik chagrijnig wordt, loop ik vaak even weg. Bijvoorbeeld even een ommetje door het bos of even met de katten kroelen. Puur om even uit die negatieve sfeer te komen.
Daarbij heb ik het de hele dag koud en ben in ongeveer 2, 5 week 2KG afgevallen, onbewust.
Nou is het niet heel erg om 2 KG af te vallen denk ik, niet dat ik het nodig heb(
), maar in combinatie met het feit dat ik zelfs 's nachts weinig slaap omdat ik het kuod heb, vind ik het toch een beetje vreemd. Ik slaap eigenlijk ook al de hele zomer met 2 dekens: 1 over mijn hele lichaam en 1 alleen over mijn voeten.Afgelopen nacht heb ik maar met een kruik tussen mijn voeten geslapen, aangezien ik zondag zulke koude voeten had, dat ik geen oog heb dicht gedaan.
Toen ik dit verhaal vanmiddag tegen mijn vader vertelde, leek het hem een goed plan me even helemaal te laten onderzoeken door de dokter, omdat hij het niet normaal vond dat ik het steeds zo koud had en 2 KG was afgevallen, zomaar.
In 2009 ben ik ook vanaf de week voor de herfstvakantie, tot de week voor de kerstvakantie ziek geweest: Bloed laten testen, daar kwam niks uit. Allerlei andere onderzoekjes gedaan, ook daar kwam niks uit. Ik was moe, lusteloos, werd mager, had veel taai slijm in mijn longen zitten, waardoor ik uiteindelijk een puffertje nodig had.
Met dat puffertje en 2 soorten bruistabletten(vitamines) ben ik er weer bovenop gekomen.
Ik vind het gene wat ik nu heb, er erg op lijken.
Zal ik gewoon even een afspraak bij de HA maken?
Of herkennen mensen dit?

Ik verbrand gewoon veel. Ik heb wel een bindweefselaandoening waar het mee te maken heeft maar mijn moeder heeft hetzelfde probleem en daar is niks mis mee.