Ik ben geboren met spreidtenen en holvoeten, maar ik had hier geen last van, ik vond het alleen niet zo mooi.
Rond m'n 18de kreeg ik pijn aan de bal van m'n voeten, een brandende, stekende pijn. Ik ben hiermee naar een pedicure gegaan en zij heeft me verteld dat m'n voorvoet aan het doorzakken was en dat de brandende pijn werd veroorzaakt door likdoorns. Een aantal jaar ben ik elke maand bij haar geweest zodat zij de enorme hoeveelheden eelt weg kon snijden

De laatste drie jaar ontwikkelde ik zo snel eelt dat 1x per maand niet meer voldoende was. Het ontwikkelde zich zó snel dat m'n pedicure me een scalpel heeft gegeven, zodat ik m'n eelt en likdoorns om de paar dagen zelf weg kon snijden. Volgens haar doe ik dit heel netjes.
Nu, het laatste jaar, is het zo erg geworden dat zelfs het verwijderen van het eelt en de likdoorns niets helpt. Ik blijf pijn houden bij het lopen. Het brandt, steekt en doet ontzettend veel pijn, ookal zijn m'n voeten helemaal 'schoon'.
Ik ben dus naar rigoreuzere maatregelen aan het zoeken, ik ben het helemaal zat. Ik heb een lopend beroep en ik ben ontzettend actief. Ik wil dat graag zonder pijn kunnen

Ik loop trouwens al jaren niet meer op hoge hakken, dus daar komt de pijn niet vandaan.
Wie o wie heeft ervaring hiermee?