)Ik word gespierd om niks!!
Ik heb van mijzelf al erg brede schouders (altijd problemen met kleding), maar ik heb daarbij onwijs gespierde armen in vergelijking met anderen van mijn leeftijd.
Truitjes met korte mouwen zitten mij standaard veel te strak. Lange mouwen zijn vaak te kort.
Vooral mijn borstpieren zijn ook te groot.. Zo pas ik geen bikini's en bh's zitten vaak ook niet goed als ik beweeg.
Ik had een tijd geleden gewoon een sixpack. En niet omdat ik zo dun was, nee, omdat die spieren gewoon zo dik waren.
Ik weet niet hoe ik aan die spieren kom?!
Ik rijd niet heel veel en als ik rijd heb ik geen gewicht in mijn handen. Zeer licht contact..
Nu heb ik de laatste tijd een paar keer uitgemest en heb de laatste tijd wat meer getild. Ja hoor, viel mijn stiefvader (en mij) op dat ik er weer gespierder uit zag.
Ik wil er echt vanaf..
Nu wil ik wat conditietraining gaan doen, maar ik durf het gewoon niet omdat ik bang ben dat ik daar gespierder van word..
Ik heb gekanteld bekken en daarom een 'nepbuikje', maar op dat nepbuikje zit op mijn onderbuik ook een laagje vet, waar ik vanaf wil. Maar ik heb geen idee hoe ik dat aan moet pakken zonder gespierder te worden.
Als ik nog gespierder word maakt dat mij namelijk ontzettend onzeker en dat wil ik dus écht niet. Althans, mijn lichaam mag gespierder, maar mijn armen niet!!! Ik heb bijna geen voorgevel en daarom lijk ik best mannelijk met die spieren.
GELUKKIG heeft mijn vriend een goed getraind lichaam, want ik ben nog wel eens gespierder dan de meeste jongens van mijn leeftijd..
Maargoed, iemand een verklaring voor mijn 'probleempje' en misschien een oplossing?