mickydo schreef:Ik heb mijn oren laten corrigeren op mijn 15e. Had ook vreselijke flappers...
De operatie is bij mij uitgevoerd onder plaatselijke verdovingen van de oren . Heb dus alles meegemaakt tijdens de operatie . De verdovingen deden erg zeer dat kan ik me nog goed herrineren . Operatie als prettig ervaren. Geen rare dingen , het voelde een beetje raar , de pijn voel je niet maar wel de druk dat ze iets met je oor doen . Na de operatie kreeg ik een mooie tulband om me hoofd voor tsja wat zal het geweest zijn een week ? Geen idee meer. Ik heb heel veel pijn gehad na de operatie , vooral met slapen, ik wist niet hoe ik liggen moest. Ik weet nog wel dat toen ie er af mocht ik zo geschrokken was van mijn oren. Ze leker nog groter en waren helemaal blauw/paars. Heb wat afgehuild voor de spiegel. Heb nog 2 weken met een haarband om mijn oren moeten lopen voor bescherming zeg maar. En in de 2 weken was de zwelling en de blauw/paarse kleur ook helemaal weg getrokken en had ik schitterende oren waar ik nog steeds heel blij mee ben !
Fijn om te horen! Ik ben nu ook 15, ging jij gewoon naar school toe dan enzo?