Soort van "brok" gevoel linkerkant keel.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Soort van "brok" gevoel linkerkant keel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 16:06

Hoi iedereen! :)

Gistermiddag kreeg ik opeens een steek in mijn borst. Het zat achter mijn borstbeen en in de avond begon het omhoog te trekken naar mijn keel. Dus toen zijn we voor de zekerheid toch maar even richting de dokter gereden. Hij heeft naar mn longen en mn hart geluisterd, maar daar was allemaal niks mis mee. Hij keek even in mijn keel, en mn amandelen (oid :+) zagen er een beetje rood uit. Volgens de dokter is het een griepje/ontsteking ofzoiets (omdat ik ook een beetje hoestte).
Maar vandaag is de meeste pijn weg, maar voel ik met slikken een soort van 'brok' aan de linkerkant van mijn keel.. Het doet geen pijn maar het is vooral irritant.. Weet iemand misschien wat dit kan zijn en of ik ermee terug moet naar de dokter? Het zit ongeveer halverwege mijn keel aan de linkerkant.. Ik ben afgelopen week ziek geweest, misschien heeft het daar nog iets mee te maken?

Als iemand iets weet hoor ik het graag :)

kiki1983

Re: Soort van "brok" gevoel linkerkant keel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 16:10

ik denk je lympfeklier. Die kunnen opzwellen en dan zo'n brok veroorzaken. Ik ben er nooit voor naar een huisarts geweest het is vanzelf over gegaan maar toch raadt ik jou aan om toch te gaan.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 16:11

Dankjewel voor je antwoord!

Als ik buk voel ik het trouwens meer...

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 16:39

Ja klopt dat had ik ook! heb het vaker gehad. Vooral als ik ziek begin te worden zwellen ze op en toen ik pfeiffer had waren ze echt enorm!

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 16:44

wow toeval!!!! ik heb precies het zelfde..! ik dacht dat het bij mijn kinkhoest ligt '' ja kinkhoest ;( '' die ik momenteel heb. maar nu 2 weken later nog steeds het zelfde..
denk dat ik maandag opf dinsdag toch maar even terug ga

igg jij veel beterschap... ik denk dat het het keel amandelen zijn...

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 08:58

tonsil stones?
zijn effectief brokjes afval uit je amandelen zeg maar, een heel irritant gevoel, maar kun je er meestal wel uitpeuteren :P