Heb vrijdagavond een auto ongeluk gehad. Er is een auto (bestelbusje) met wij schatten zo'n 40 á 50km per uur tegen de achterkant van mijn auto aan geknald.
In eerste instantie had ik niets, en was alleen de achterruit van de auto kapot, bij latere inspectie van de garage blijkt nu dat de bumper los zit, de klep van de achterbak ontwricht is.. Is dus een fikse klap geweest.
Nu kreeg ik vrijdagavond laat toch wel last van hoofdpijn en wat last van mijn nek, heb er een warmte pakking in gedaan en ben gaan slapen. De volgende dag nogsteeds fikse hoofdpijn, maar met wat pijnstilling toch gaan werken (kassa werk)
Nu zondag..... Ik moest vandaag zo'n 300 kilometer rijden met de auto (andere auto
) maar wat heb ik afgezien! (naast het feit dat ik nu meer gespannen in de auto zit, terwijl dat nergens voor nodig is) kreeg ik behoorlijke hoofdpijn. Gelukkig heb ik van plaats kunnen wisselen met een vriendin van mij die mee reed..Hoelang kan dit aanhouden? Heeft iemand ervaring er mee?
Ik heb contact gehad met mijn fysio, hij dacht niet dat er iets ernstigs was. Morgen (eigenlijk vandaag..) ga ik wel naar de huisarts ivm verzekering