Sinds een paar dagen heb ik ineens een flink aantal puistjes op mijn kin. Ze zijn zo vanuit het niets op komen dagen. Kleintjes die geen pijn doen,maar ook een grotere die wel een beetje pijnlijk is.
Iemand een idee wat ik eraan kan doen? Zijn er bijvoorbeeld huis tuin en keuken middeltjes die ik erop kan smeren?
Ik heb inmiddels face wash gekocht van dove. Mild reinigingmiddel staat er op de tube.
Anoniem
Geplaatst: 09-09-12 17:37
Ik gebruik teatreeolie. Op momenten dat mijn huid wat vet is gebruik ik het puur (alleen gebruiken waar het nodig is!) en als ik een drogere huid heb dan verdun ik het met wat amandelolie.
Is er hormonaal iets veranderd? Andere pil, behandelingen bij een osteopaat oid? Als je je huid al schoon houdt, een goede dag en nachtcreme gebruikt (die past bij jouw huis) en veel water drinkt houden de tips wat betreft huis, tuin & keukenmiddeltjes wel op. Ik had laatst ineens kleine puistjes in m'n decolleté (reactie op de tan oil, lang leve de zon haha), daar heb ik een zalfje voor gehaald bij de huisarts.