Deze pijn situeert zich iets boven mijn elleboog, net of er echt iets gekneld is.
Dus dacht ik, effe testen. En als ik mijn handen op mijn gezicht legde, dan over mijn haar wreef tot bijna in mijn nek voelde ik het weer. Wat een irritante pijn!
Nu heeft het zich nog meer voorgedaan. Daarnet haalde ik een ijsje uit de diepvries, en ik had mijn arm geplooid tegen de ijskast gelegd. Weer krijg ik het. Blijkbaar is het dus niet enkel als ik er kracht op zet.
Ik heb dit 1x eerder gehad, in de tijd dat ik veel handtassen rond mijn arm droeg en dan mijn arm omhoog hield. Handtassen van 5 kg met schoolboeken was toen geen uitzondering. Ondertussen draag ik al meerdere maanden een schoudertas, wel aan dezelfde kant, namelijk links.
Ik heb ooit eerder een geknelde zenuw gehad, aan mijn rechterpols bij een breuk. Het is dezelfde pijn, maar hij trekt heel snel weg als ik mijn arm ontplooi.
Nu vind ik dit niet echt prettig
Weet iemand soms wat het kan zijn?Als het morgen nog niet weg is ga ik naar de dokter. Maar ik heb wel een beetje bang om te testen of het nog pijn doet
Bedankt voor te lezen!
EDIT: Een typfoutje