Mijn zus ligt momenteel ziek thuis (behoorlijk zware pijnen, kan niet op of neer). Ik heb erg met haar te doen, de pijn komt zelfs door de morfine heen. Ze ligt dus de hele dag op bed en heeft het af en toe erg zwaar (ja er is continue iemand om haar te verzorgen). Nu hebben we gisteren vanauit mijn gezin al een kaartje op de bus gedaan, maar ik zoek andere manieren om iets te sturen. Omdat ze ver weg woont en ik 2 schoolgaande kids heb kan ik niet zomaar bij haar langs gaan en ik wil haar wel steunen.
Dus: wie weet (liefst met links) waar ik iets leuks naar haar toe kan sturen? ballonnen, ontbijtje, of juist iets heel onverwachts??
Via Greetz kun je een kaartje sturen met verschillende leuke cadeautjes erbij. Verder zijn er heel veel sites met leuke fotocadeaus of bijvoorbeeld een bloemetje via Fleurop. Beterschap voor je zus!
quartel
Geplaatst: 06-09-12 08:31
je kan bloemen laten bezorgen of een ontbijtje........chocolade dingen laten maken en toe laten sturen.........gekke foto maken en opsturen........kadootje kopen en met pakketservice laten bezorgen..........
ligt een beetje aan hoe jullie relatie is en wat voor type personen jullie zijn
heb inmiddels via Post.nl een choco telegram gedaan. Maar het gaat wrs nog wel even duren dus alle tips blijven welkom! Greetz ga ik zeker ook even kijken.
Waarom maak je niet een pakketje met van alles erin, denk aan knutseldingen, boek, film etc. Zo'n pakketje heb ik al vaker naar mensen gestuurd en wordt echt super gewaardeerd. Vaak ga ik dan bij de Action of Zeeman ook nog wat onzin dingen scoren, dat maakt het een heel gezellig pakketje.
Daffodil: op zich leuk idee voor iemand die langer te bed moet blijven. Maar zus (42 lentes jong overigens...) is niet echt een knutseltyp. Boek lezen en film kijken kan ze nu absoluut niet. Begreep dat ze echt plat op bed ligt, daas van de morfine en andere medicijnen. Incl po-stoel omdat ze de wc gewoon niet kan bereiken. Dus daarom zoek ik met name kleine kadootjes om haar wat op te vrolijken en te steunen.
Maar die kun je ook vinden......stuur een pakketje met daarin wat kaartjes en bijvoorbeeld een lieve knuffel, of zo'n glazen (maar dan van plastic ) bol waar je een foto in kan doen, bij de action heb je zoveel leuke dingen! Hoeft niet perse iets knutselachtigs te zijn, je kunt er van alles in doen!
Imre
Geplaatst: 06-09-12 09:09
Dan is een luisterboek misschien wel een goed idee.