. Heb zo'n rare slinger gemaakt dat het wonderlijk is dat ik niet van de weg vloog, auto in de berm gezet en via bijrijderskant eruit. En dat kosste me nog geen 5 sec van 80 km p/u tot uit mijn auto zijn. Aan een voetganger gevraagd of ie de spin uit mijn auto wilde halen. Gelukkig vond hij het bijzonder grappig en met een big smile heeft hij de griezel weggehaald. Ben echt met trillende handen naar huis gereden, en denk maar niet dat ik voorlopig die auto in ga.Maar dit had net zo goed fout af kunnen lopen, dus heb besloten dat ik er nu toch wat aan wil doen.
Maar zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort dingen? En hoe heb je dat gedaan? Via google kom ik wel cursussen tegen die je van je spinnenangst afhelpen in 2 sessies ofzo en waarbij je dan spinnen aan moet raken of oppakken (nooit van mijn leven dus
) of van dat zweverige gedoe, ook niet echt mijn ding. Pff heb nog steeds eenhartslag alsof ik net 10 km heb hardgelopen
Hoef geen vrienden met ze te worden ofzo, maar het zou toch wel fijn zijn om iig mijn huis uit of auto inte durven en niet gelijk helemaal overstuur ben als er zo'n beestje zit