Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!Ik blijf dit wel even volgen! 
Dniekje schreef:hmm ga er liever niet aan ruiken
ik heb er ook echt last van, heb over de avond 4 paracetamols gehad waardoor 't nu wel weer gaat. enige wat helpt is zowat in een warm bad gaan liggen.. morgenochtend maar even langs de dokter!
heb het vrij regelmatig.. wat wel erg vervelend is! ook al eens gehad dat ze zelfs geen ontsteking oid konden vinden.
daantjuhhh schreef:Met blaas ontsteking is dat zo naar...
Ik heb het al wel tig keer gehad.
Maar tegenwoordig voel ik het niet eens meer.
Ik herken het puur aan het geurtje..
KLinkt raar, maar als je blaas ontsteking hebt heeft je urine een specifiek geurtje dat herken je meteen.
)
Ik zit er nu zelf ook weer mee, maar ik heb nu altijd medicijnen in huis...zo gauw ik iets voel of ruik neem ik al een pilletje in en dat onderdrukt het vaak voor het echt heel zeer gaat doen. Misschien kan je aan je huisarts vragen om medicijnen zodat je die altijd in huis hebt.

jorretje schreef:Heb ik ook wel af en toe, nooit 'echt' blaas ontsteking gehad maar een aantal keer 'bijna' dan krijg ik last van m'n blaas, aandrang om te plassen, maar komt (bijna) niets en plassen doet zeer. Warmte help enorm in beweging blijven ook. Ik ga dan altijd heel veel (water) drinken en slik 2 paracetamol, neem een lange warme douche (in bad liggen is nog lekkerder) en neem na 2 uur weer 2 paracetamol. Ik probeer mijn plas op te houden, maar meestal als ik het dan niet meer houd, moet ik echt plassen omdat ik zo veel gedronken heb dan. Na een halve dag is het dan wel weer over bij mij. Ik drink ook wel eens hot drink van echinaforce dat helpt ook
Cranberry schijnt ook goed te helpen omdat je dan je urine verzuurt waardoor de bacterie niet kan overleven, maar zelf vind ik cranberrysap niet lekker.