voel me ziek en kan niet slapen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

voel me ziek en kan niet slapen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 01:58

Was van de week mn kleine neefje ziek, nu ben ik het ook. Mn neus loopt, mn keel voelt uitdroogt en slikken doet pijn en ik heb nog geen minuut kunnen slapen. Het komt ook echt niet goed uit want 1. Ik ben in februari al een maand thuis geweest door een auto ongeluk dus ik voel me nu heel schuldig als ik me ziek zou melden 2. Mn collega op de afdeling is op vakantie. 3.een andere collega zou me zoveel mogelijk van haar werk leren gezien zij binnen een maand ergens anders gaat werken. 4. Mn vriend zn opleiding gaat morgen van start en nu probeer ik stil te zijn maar ik voel dat ik zn nachtrust verstoor.5. Ik had vorige week afgesproken met een vriendin maar toen moest ik die dag nog afzeggen door over werken dus hadden we nu dinsdag afgesproken maar moet ik misschien weer afzeggen.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 02:04

Hoi als je ziek bent kan je daar niets aan doen en dan hoort ziekmelden erbij , je vriendin zal dat vast wel begrijpen dat heet respect voor elkaar hebben. kan je niet op de bank gaan liggen, heb je zuigsnoepjes in huis? neem twee aspirientjes en ga lekker slapen. en zet wat drinken naast je bed limonade of water wat niet slijmvormend is. zuigen verminderd hoesten. sterkte en nogmaals hier kan je toch niets aan doen, voel je niet schuldig :(:)

Denise1984

Re: voel me ziek en kan niet slapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 02:11

Ziek is ziek kan je niks aan doen. Sterkte.. :(:)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 02:16

Thanks voor de reacties, ik heb al aspirine genomen en water staat naast me. We hebben nog geen eigen huis en hoewel ze het vast zouden snappen ga ik niet bij mn schoonouders op de bank slapen. Ik hoop dat t zo nog lukt om te slapen...ik ben helemaal geen avond of nacht mens

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 02:24

joh lekker op je rug liggen en als je moe word omdraaien komt goed.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 05:53

bij keelpijn kan je beter niet op je rug liggen, lekker op je zij of (zeker als je moet hoesten) op je buik

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 05:56

Nou ik heb wel geteld 1 en een half uur geslapen. Dat word dus niet werken :-(

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 05:59

of wel proberen en als het niet gaat afmelden en weer naar huis... zo doe ik het meestal (ik blijf alleen thuis als ik een innige vriendschap met de wc aan het opbouwen ben óf als ik niet rechtop kan zitten) het proberen word altijd enorm gewaardeerd. Maar weet natuurlijk niet wat voor werk je doet, in de levensmiddelen kan je bv echt niet werken zo..
Beterschap