Zijn mijn vriend & ik uit elkaar gehaald? Help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xxboktxx

Zijn mijn vriend & ik uit elkaar gehaald? Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 11:22

Dit is een goedgekeurd Schaduwaccount.

Erwin = Mijn ex vriend.
Mike & Monique = Zijn ouders…

Ergens voor vechten, wat niet terug vecht..
Mijn vriend en ik zijn uit elkaar gehaald, binnen een uur..
Mijn vriend, Erwin is 22 jaar. Heeft een eigen zaak, horeca..
Waarin ik ook werkzaam was, 30 uur in de week..
Ondertussen werkte ik er een jaar, en vond Erwin toch wel erg leuk!
Maar het is en blijft je baas,dus wat moet je dan..
Erwin bleek ook gek van mij te zijn en zette de eerst stap.. Vanaf toen een onwijs leuke, gezellige tijd samen gehad.
Maar ook aan alle leuke dingen komt een einde, bleek al vrij snel..
Het begon allemaal dat er een nieuw meisje kwam werken in Erwin zijn winkel, zij kwam daar werken omdat zei schulden had.
Zei huurde een pand van Mike (vader van Erwin) , ze bleek 9000 euro aan schulden te hebben die Mike haar heeft voorgeschoten.
Doordat de winkel van Erwin is, was het makkelijk dat Emma daar kwam te werken in ruil voor de huur en de schulden die zei bij Mike had liggen.
Emma deed alleen niets, werkte ons enorm tegen, had een grote mond, niets was goed en ons hele team viel uit elkaar.
Ik en Erwin hadden toen al een poosje iets.. ik kon erg goed met Mike opschieten, ging vaak met hem mee dingen voor de winkel halen enzv.
Ik zat op dat moment niet helemaal lekker in mn vel.. gewoon van alles en nog wat, Erwin wist dit wel! maar dat ging weer goed, ik was weer net zo vrolijk als eerst
en we waren stapel gek op elkaar! sliepen vaak bij elkaar, hij ging mee naar mn paarden,op wedstrijd, ik kwam kijken als hij een wedstrijd had met voetbal enz.. normale dingen dus..
Maar Emma was er nog steeds, en er waren steeds meer dingen waar wij ons aan ergerden. we waren in de winkel met vijf man, waarvan ik 30 uur draaide, de rest 20. ( toen was ik gestopt met mn opleiding, op aanraden van Mike om samen met Erwin de winkel te draaien!)
Emma was er ook veel, ook al was het eigenlijk niet nodig, Mike wou dat ze er was.. ook onder de klanten was ze niet erg geliefd.. gaven haar nog 4 weken enz..
Maar het ging van kwaad tot erger, Emma heeft Erwin een Sms gestuurd, waarop hij niet mocht reageren.. ik vind je leuk stond erin.
Erwin heeft er niet op gereageerd en er niks mee gedaan, hij mocht Emma ook niet.
Emma en ik hadden steeds meer aanvaringen met elkaar, Erwin en Emma ook.. en door de dingen die Emma tegen Mike zei, kreeg ik Mike steeds meer tegen me..
Ik was (en ben) best onzeker van mezelf, als iemand wat zegt over me geloof ik t direct, zo heeft ze meerdere dingen tegen mij gezegd, Erwin hield niet van me, deed het om het werk enz.
Ook heeft ze nog veel meer leugens over mij ( en Erwin) tegen Mike verteld..
Tot ik Emma wéér een kans had gegeven, ze was weer ontzettend gemeen geweest, niet leuk en Erwin en zei hebben tegen elkaar staan schreeuwen in de keuken.
Mike & Monique, Erwin zijn ouders wouden een gesprek met Emma, mij en Erwin zo gezegd zo gedaan..
Ik heb gezegd dat óf ik eruit ging, of Emma. Het werd Emma..
Sindsdien had Mike een ontzettende hekel aan mij. Wou bij mijn ouders komen praten, over nes..
Het heeft 4 uur lang alleen maar over mij gegaan, ze hebben me onwijs slecht gepraat. ik was niet goed bij m’n hoofd,
ik verdiende Erwin niet, moest met iemand gaan praten, me laten opnemen..
er is geen woord over Emma gezegd.. ik was enorm overstuur, en dat gesprek heeft t allemaal niet beter gemaakt.
Erwin is 1,5 maand niet thuis geweest en heeft al die tijd bij mij geslapen.. beschouwde het hier als zijn thuis.
naar een poosje zijn we boven de winkel gaan 'wonen'. hadden er eindelijk alles voor elkaar, tot Mike naar mij ging dreigen.. als ik aan t werk was,
maar ook als ik hem tegen kwam. niks was goed aan mij. hij haalde me steeds meer naar beneden en ik stond avond na avond huilend in de keuken.
Door het gezeik tussen mij en Mike, konden Erwin en Mike ook slecht met elkaar,hadden veel ruzie's, meestal over geld.
Met Erwin ging t ook erg slecht inmiddels, kon niets verdragen ,wij hadden vaak ruzie.. hij huilde veel, vond alleen de woensdag leuk, omdat dan de winkel gesloten is..
We zijn toen samen 5 dagen naar Amsterdam geweest, even er tussen uit.. super leuke fijne en gezellige tijd gehad, veel gepraat.
Toen we terug kwamen begon het opnieuw. Erwin kwam weer niet thuis, trok t niet meer. ook ik kon het niet meer..
Het was tussen ons ook helemaal niet gezellig, omdat we allebei er niet tegen konden..
Erwin ging een week op vakantie met zijn vrienden, hij keek er al weken naar uit en hoe dichter bij het kwam hoe vrolijker het werd!
Het weekend voor dat hij op vakantie ging , gingen we op Zaterdag avond naar de munter (kroeg in de stad) Erwin was er al, ik had net gereden moest nog ff douchen enz,
Toen ik beneden bij de voordeur stond kwam Mike Gelijk weer aanlopen. Hij kan horen als ik de trap afga..
Hij zei dat ik de relatie moest stoppen, en als ik dat niet deed dan deed hij dat wel voor me. Ik mocht ook niet meer in de winkel komen als Mike er was, of de dames die er werkte, of om te eten of wat dan ook. Ik helemaal overstuur naar m’n ouderlijke huis, papa en mama waren op vakantie naar italie, ik overstuur Erwin opgebeld,
Die is gekomen vanuit de munter. heeft 3 kwartier met zn vader aan de telefoon gehangen.. met ruzie opgehangen, later kregen we smsjes dat Mike en Monique ziek werden van mij, ik weg moest, het allemaal spanningen zijn naar hun toe enz enz..
Wij allebei weer ontzettend verdrietig naar huis.. (boven de winkel) Die maandag ging Erwin op vakantie, ik sliep samen met de hond boven het café, en had met Erwin afgesproken de deur van tussen de winkel en het halletje naar boven op slot te doen. zo gezegd zo gedaan, geen last gehad van Mike tot woensdag..
Hij liep in het halletje, tikte op de deur, met zn ring, toen steeds harder... Mike had al aan klanten in de winkel gezegd dat hij mij is goed onder handen zou nemen als Erwin op vakantie was.
toen werd ik gebeld door een vreemd nummer, niet opgepakt,bleek later Mike te zijn.. weer getik op de deur..
ik had de lichten boven al uit,gordijnen dicht. ben in bed gaan liggen onder de deken, Erwin gebeld, ik was erg bang.. Erwin heeft zn vader gebeld wat ie aan t doen was,
Erwin hoorde dat hij loog..
Ik ben daarna door een vriendin opgehaald, naar het huis gebracht van mijn ouders. lange poos met Erwin gebeld.. Erwin was overstuur, verdrietig en heel erg boos.. zelfs ik kon hem niet meer bereiken.. zn vakantie was verpest..
Vrijdag kwam Erwin eindelijk terug, allebei heel erg blij, tranen enz hihi.. blij dat ik weer 'veilig' was.
het ging een week goed, Dorpsfeest gevierd, erg gezellig gehad samen met vrienden.. elke nacht nog seks met elkaar gehad,
Maandag gingen we naar de stad, lunchen en ff de stad in..
daarna gezellig naar huis, ik 2 uur bezig geweest met stofzuigen,de badkamer bedden verschonen enz.. Erwin had ondertussen voor mij gekookt!
savonds een gezellige avond gehad met een paar vrienden, allebei iets teveel gedronken maar toch half 3 veilig thuis haha.. samen gaan slapen,
Werd wakker met Erwin zijn arm om me heen.. toen kreeg hij een smsje van zn moeder, Erwin wij willen je spreken ,vanmiddag kwart voor 2.
2 uur was hij er.. half vier belde ik hem nog op of hij mischien wat dingen uit de winkel wou meenemen, hij zei ik kijk wel even ,ik kom zo thuis schatje! ik maakte me zorgen, was blij toen ik hem aan hoorde komen..
toen hij boven kwam zei het het meteen, ik stond bij de deur.. je weet het al he? ik zei nee? had werkelijk ook geen idee...
Het enigste wat hij zij, het is over, het kan niet meer....
ik begon te huilen,schreeuwen dat t een grap was.. foto lijstjes van de muur..ik was helemaal over de zeik.. hand los liggen ,arm ook, door t glas..
in bed gaan liggen,geloofde het niet..
uiteindelijk gaan douchen, Erwin probeerde me nog rustig te krijgen maar ik was zo verdrietig.. hoe kon dit nou!? waarom is het zijn ouders gelukt..
toen ik onder de douche stond hoorde ik ineens zijn vader en moeder.. ze schreeuwde dat ik eruit moest.. ik wou niet.. alle handdoeken door de badkamer heen..
ik moest er direct uitkomen, maar mijn kleren lagen in de slaapkamer.. ik zei dat, maar het maakte hun niet uit. ik moest direct eruit komen.. ik eruit.. Erwin boos dat ik geen kleren aan had.. hij stond er niet bij toen zn ouders het zeiden.. ik voelde me bekeken, maar ik moest wel.
Alleen een broek en een t shirt van Erwin aangetrokken, ze hadden papa gebeld dat ze mij moesten ophalen.. Mike kwam voor mij staan, of ik klappen wou.. ik zei doe maar.. maar hij deed t niet,bleef wel dreigen.. ik zocht hulp bij Erwin ,maar hij deed niks. ik mocht niet bij hem in de buurt komen van Monique. papa was er en ik wou direct naar beneden,naar hem toe. Mike hield de deur tegen, uiteindelijk er langs gekomen, sprong m’n vader om zn nek, Mike ging ook voor papa staan ,of hij klappen wou..
We zijn snel de auto in gesprongen en naar huis gereden..
de volgende ochtend heb ik Erwin een apje gestuurd, hoe dit kon.. dat we zo gek op elkaar waren..
Mike belde papa dat Erwin helemaal overstuur was en ik geen contact mocht opzoeken.
Later weer een smsje, als ik t wel deed gaven ze me aan voor stalking.. ik was onwijs verdrietig, miste Erwin..
Ik heb een week lang niks meer gehoord van Erwin…
tot vanmiddag, ik stond achter hem in de winkel, hij vroeg hoe het ging. buiten liep ik naar hem toe..
hij zei dat hij niets meer voelde, maar hij wou me geen pijn doen en hij wou er voor me zijn. ik was heel boos.. waarom ie dan wel seks met me had, maandag nog,
waarom ie me voor de gek hield.. heb met tranen over mn wangen tegenover hem gestaan.. uiteindelijk reed hij weg, hij wou niet praten.
we kregen een sms’je van Mike dat het klaar is, en dat papa moest inzien wat voor een dochter hij had.
Wou Erwin het zelf? Is hij onder druk gezet.. Waarom heb ik niks gemerkt? Zoveel vragen waar geen antwoord op is..
Moet ik de politie waarschuwen. Moet ik er een melding van maken.. afwachten of ik nog wat van Erwin hoor!? Als ik een melding maak bij de politie, ze gaan praten met Mike, wat gebeurd er dan!? Neemt hij dan gelijk wraak?..

Ik weet het niet, ik wil het afsluiten, maar ook dat is zo ontzettend moeilijk nu…

_Tara_

Re: Zijn mijn vriend & ik uit elkaar gehaald? Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:31

Melding bij de politie maken van wat?

Ik vind 't een beetje een vreemd verhaal. Het is mij niet duidelijk wat jij gedaan hebt waardoor Erwin's ouders zo overstuur zijn. Of begrijp je dat zelf ook niet?

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:34

WOW,
ik heb het verhaal met grote verbazing zitten lezen!
Ik heb echt geen tips voor je! wil je wel heel veel sterkte wensen een een dikke virtuele knuffel :(:)

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:38

Wat een rotsituatie! :(:)

De politie kan hier niks mee. De bedreiging is niet serieus genoeg - hij heeft immers niet geslagen, en ook niet gezegd dat alsnog te zullen doen - en een stelletje uit elkaar drijven is naar, maar niet strafbaar. Ik zou het Erwin in ieder geval niet kwalijk nemen, het lijkt me een verschrikkelijke situatie en ik kan me voorstellen dat hij dat niet meer aankon. En als hem de keus is gesteld "vriendin weg of jij weg en we willen je nooit meer spreken", of iets in die trant, begrijp ik wel dat hij voor zijn familie kiest gezien de stress die dit oplevert.

Uit je verhaal lijkt het of alles is veranderd toen het ging botsen tussen Emma en Erwin en jou, klopt dat, of waren er voor die tijd ook al signalen? Wat heb jij, volgens Mike, concreet verkeerd gedaan? En hoe stond Monique in dit alles?

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:41

Hmmm wat een heel verhaal, beetje onduidelijk ook.

Nee natuurlijk geen politie waarschuwen, er is toch uiteindelijk niets ergs gebeurd, je overdrijft wel een beetje zeg, behalve dan dat jij niet meer met die jongen bent, er gaan dagelijks stelletjes uit elkaar dus wat moet een politie dan doen voor je???

Ff doorbijten met je liefdesverdriet en dan gewoon verdergaan met je leven, klaar.

Je zal maar zulke schoonouders hebben zeg, liever helemaal kwijt en die slapjanus van een Erwin, ik zou hem niet eens meer willen. Hij houdt niet echt van je anders had hij heus wel voor jou gekozen en het voor jouw opgenomen.

Het is toch zijn zaak? nou als hij echt mans was had hij heus wel zijn ouders eruitgezet als ze echt zo verschrikkelijk waren.

Maar................ er zijn 2 kanten van het verhaal, wat is het verhaal en de redenen van zijn ouders?

Er is misschien wel een goede reden van zijn ouders dat ze jou niet moeten???? Ergens is ook wel begrijpelijk dat hij voor zijn ouders koos, ze zijn er immers altijd voor hem en hem grootgebracht enzo. en vriendinnetjes die komen en gaan weer.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 31-08-12 11:45, in het totaal 2 keer bewerkt

juleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:43

Laten gaan zou ik zeggen. Als hij nog zoveel onder invloed van zijn ouders staat, ziet het er niet naar uit dat het beter zal worden als jullie toch samen blijven. Dan kan je nu beter voor de 'korte pijn' kiezen dan het te blijven proberen. Een leven met schoonouders die jou zo verachten is niet leefbaar.
Het klinkt misschien hard, maar zoals het nu is, zit er geen gelukkige toekomst in voor jullie.

Heel veel sterkte!

claudia_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:46

Gewoon laten zoals het nu is , Erwin is blijkbaar een slappe zak die jou niet verdiend en die Mike deugt al helemaal niet ( Als het verhaal werkelijk is zoals jij t verteld ). Wat heb jij gedaan dat zijn ouders zo boos op je zijn ? Sterkte ermee !

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:51

Ik zou helemaal geen contact meer opnemen met Erwin. Echt niet. Hij gaat niet in tegen zijn ouders, dus wat heeft het voor zin?

Zo te lezen ben je nog hartstikke jong, kies lekker voor jezelf en echt; die grote liefde komt nog wel op je pad, waarin hij onvoorwaardelijk voor jou kiest. Maar zo te lezen is die grote liefde echt niet Erwin.

Sorry hoor maar een vent die je aanraadt te stoppen met je opleiding om in de winkel te komen werken zou ik echt nooit naar luisteren :n echte liefde is onvoorwaardelijk zal je steunen in wat beter is voor jouw toekomst. Niet voor zijn gemak!

Als ik dit verhaal zo lees, heb je je teveel laten leiden door hun en te weinig opgekomen voor jezelf.

Lijkt mij echt een goede zaak dat het uit is! Kun je weer verder met je opleiding ;)

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:52

Weg wezen daar. Nieuwe baan zoeken en dit verhaal snel achter je laten. Of je ex wel of niet wat voor je voelt is niet meer van belang. Hij heeft gekozen, en hoe hard het ook is, niet voor jouw. Zet je eigen leven opnieuw op de rails, en ga verder zonder hem. Het zal in het begin niet makkelijk zijn, maar zorg dat je deze mensen niet meer voor de voeten loopt, voordat het nog fout afloopt. Dreigementen die je via gsm binnenkrijgt goed bewaren, en geen enkel contact met hen opnemen. Ook niet als je een sms van je ex krijgt. Dit hele gedoe moet je in je leven niet willen.
Een vriend kies je uit, maar de schoonouders krijg je er gratis bij. Dit bleek een zeer slechte combinatie. Je ex koos voor zijn ouders, heeft het naar jouw toe niet zo netjes geregeld, en dat zegt ook heel wat over hem.
Kop op meis, zet hem op, laat je niet gek maken. Een leven zonder al dit gezeik is voor alle partijen beter.
Hoe moeilijk ook, raap jezelf bij elkaar, en start de rest van je leven.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 12:02

Kan het niet zo zijn dat de zaak helemaal niet alleen van erwin is, maar dat de ouders ook een aandeel erin hebben?
Anders zou je deze ouders toch eens zeggen waarop het staat en hun eruit zetten.
Misschien dat die ouders erwin hebben gedreigt, dat als hij jouw niet dumpt erwin zijn aandeel verliest.

Verder is het erg vervelend allemaal, maar politie kan hier weinig mee.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 12:07

Het ziet er naar uit dat Erwin gechanteerd wordt of zo. Hij heeft blijkbaar niet genoeg ruggegraat om hier iets aan te doen en heeft zijn keuze gemaakt.
Ik zou inderdaad hetzelfde willen zeggen als de reacties hierboven, ga verder met je eigen leven en laat hem (ver) achter je ...

xxboktxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 12:10

@_tara_,
Tja wat ik heb gedaan.. zeg t maar, ze konden het niet hebben dat wij kritiek hadden op Emma.. Ik heb gezegd of zij eruit of ik.. maar het ging ook echt niet meer, had t ook begrepen als ik er uit zou zijn gegaan! sindsdien is t begonnen.. En waarom emma zo heilig is voor Erwin zn vader, zeg het maar.. een groot raadsel..

@Jesito Zijn ouders hebben er zeker een aandeel in, hebben de zaak ook opgezet voor Erwin, ondanks dat hij er eigelijk niet op te wachten zat, heeft het er ook niet naar zn zin, maar zn ouders vinden het helemaal geweldig en hij zal dus wel moeten, daarin hebben ze dus ook een zeker een aandeel ,ze staan er ook veel en het financiele gedeelte gaat via Mike, erg lastig.

En ja wat betreft de politie.. het is erg moeilijk, Mike staat hier bekend in de omgeving, vele ruzie's op zijn naam staan, hij mag in vier panden in het dorp niet komen, doet dit toch steeds, en krijgt nu waarschijnlijk een straalverbod van 100 meter.. het schijnt dat als hij iets zegt, hij dit ook zeker doet.. Vind ik wel erg beangstigend om eerlijk te zijn. Vind het dan wel fijn als bijvoorbeeld de wijk agent het e.a weet, mocht er wat gebeuren of mocht hij hier ineens op de stoep staan!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 12:13

Dan zou ik zeker even met de wijkagent gaan praten. Misschien samen met je vader?

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 12:14

heb je enig idee wat jij dan verkeerd heb gedaan tegen zijn ouders dat ze zo doen? Oh sorry lees nu dat alles kwam met emma. Mm raar hoor...

verder zou ik erwin met rust laten en gewoon even alles zo laten. Ga leuke dingen doen en hou je rustig :)
Sterkte
Laatst bijgewerkt door xMarloes op 31-08-12 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 12:14

Wil je de rest van je leven deze strijd hebben met die familie? Met een schoonvader die niet al te best bekend staat? (lijkt mij ook geen veilig idee...)Het is nu al vermoeidend en je bent nog maar 18! Erwin zit zo te horen echt volledig vast in de familie, die kun je niet losbreken anders had hij wel volledig voor jou gekozen. Of hij staat ook niet achter jullie relatie.

Stort je lekker op je opleiding, bouw je eigen toekomst op en hang niet meer aan Erwin. Wees onafhankelijk :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 12:16

Een man van 22 die zo onderdanig is aan zijn ouders dat ie zelfs werkt in een zaak waar ie niet wil werken kun je missen als kiespijn. Helemaal als zijn vader ook nog eens gewelddadig en bekend bij de politie is.
Meid, neem je verlies, koester het mooie en ga verder met je leven, volgens mij ben je nog jong zat om er zelf iets van te maken. Zonder zo'n slappe zak aan je zij.
En bovenalles: ga weer terug naar je opleiding, hoe konden jouw ouders het eigenlijk goed vinden dat je op aanraden van een goede bekende (op de foute manier) bij de politie daarmee stopte?

xxboktxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 12:17

vuurneon schreef:
Wil je de rest van je leven deze strijd hebben met die familie? Met een schoonvader die niet al te best bekend staat? (lijkt mij ook geen veilig idee...)Het is nu al vermoeidend en je bent nog maar 18! Erwin zit zo te horen echt volledig vast in de familie, die kun je niet losbreken anders had hij wel volledig voor jou gekozen. Of hij staat ook niet achter jullie relatie.

Stort je lekker op je opleiding, bouw je eigen toekomst op en hang niet meer aan Erwin. Wees onafhankelijk :)

Nee dat zou ik inderdaad niet willen.. maar de tijd die ik met Erwin had was gewoon zo enorm leuk.. en was zo gek op hem, en hij op mij dat t zo moeilijk is.. het een plekje te geven en met rust te laten.. ik wil graag antwoorden op mn vragen.. maar hoor niks van hem, en ik mag niks laten horen.. wil hem graag nog een keer spreken en het dan afsluiten..
Maar dat zal in inderdaad niet gebeuren ,en zal toch zoals jullie ook zeggen mn eigen weg moeten gaan volgen!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 12:19

focus je niet te veel nu op waarom, dat doet je waarschijnlijk erg pijn en maakt je onzeker. Maar denk eerder; Hij liet mij gaan, domste wat ie kon doen.....
Laatst bijgewerkt door xMarloes op 31-08-12 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 12:20

Je hebt mooie momenten met Erwin gehad en die ervaring neem je met je mee. Dat neemt niemand je af :)
Nu is het tijd voor nieuwe momenten, leuke dingen en veranderingen.

Over 10 jaar kijk je hier ook op terug met een gevoel; Pff blij dat ik ben weggegaan, ik heb nu een veel leuker leven! :)

En als Erwin echt voor je wil gaan, dan merk je dat vanzelf. Maar zoek het niet op.

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 12:21

xMarloes schreef:
focus je niet te veel nu op waarom, dat doet je waarschijnlijk erg pijn en onzeker. Maar denk eerder; Hij liet mij gaan, domste wat ie kon doen.....

:j Helemaal mee eens. Veel sterkte TS.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 21:38

Ik zou zeggen kop op wees blij. Ik lees dat je nog maar 18 bent, heus er komt een leukere vriend voor in de plaats.

Nu ik verder las over die vent (vader van Erwin). Begin ik toch echt te geloven dat het aan hun ligt en niet aan jou, want ik vind het wel een vrij heftig verhaal.

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 22:29

heel veel sterkte! dat is gewoon super rot allemaal zeg.
Maar wel onthouden dat alles weer goed komt hoor, liefdes verdriet doet gewoon pijn en de manier waarop dit is gegaan maakt het zeker niet makkelijker.

Bezie het ook van de positieve kant, geen strijd meer met de familie! Pak anders je studie weer lekker op en kies voor jezelf. Er komen vanzelf weer mooie dingen op je pad.

succes!

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 08:41

Mijn vermoeden is dus bevestigd ts.
Een jongen van 22 met te weinig ruggegraat, die gechanteerd word door pap en mam.
Want dat is er gebeurd naar mijn mening.
De ouders hebben natuurlijk gezegd dat hij jouw aan de kant moet zetten anders zouden de consequenties voor hem zijn.
En dat zal ongetwijfeld met de zaak te maken hebben.

Geloof me, over een tijd ben je blij dat je hier vanaf bent.
Ook al geloof ik echt dat die jongen je veel doet.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 23:05

jesito schreef:
Mijn vermoeden is dus bevestigd ts.
Een jongen van 22 met te weinig ruggegraat, die gechanteerd word door pap en mam.
Want dat is er gebeurd naar mijn mening.
De ouders hebben natuurlijk gezegd dat hij jouw aan de kant moet zetten anders zouden de consequenties voor hem zijn.
En dat zal ongetwijfeld met de zaak te maken hebben.

Geloof me, over een tijd ben je blij dat je hier vanaf bent.
Ook al geloof ik echt dat die jongen je veel doet.

Amen.

En een babbeltje met de wijkagent kan nooit kwaad.

Meid.. Dit gaat straks een grote opluchting voor je zijn.
Hoe kun je leven met zo'n schoonfamilie...En je ex kiest niet voor jou, en zo wel had hij alles achter moeten laten. Ook vervelend en moeilijk.
Is alleen maar een verlies situatie in dit geval.
Dat moet je niet eens willen!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 11:38

echte liefde vind altijd een weg. Misschien komt hij over een tijdje bij je terug, zonder zijn ouders. Maar hoop hier niet teveel op...
Ik denk dat het voor nu, of voor nog veel langere tijd zo beter is... voor jullie alle 2.
Verder ga ik met bovenstaande post mee :)