[MW] Aangerand en verkracht door een 'vriend'
Maak ik maar weer even een nieuwe aan.
Hoe sterk ik die eerste week/weken was nadat alles is gebeurd, hoe slechter het nu gaat met de dag. Ik dacht dat ik het wel zou redden, dat het allemaal niet zo'n impact zou hebben. Wrong, het heeft dus wél enorme inpact, every single day, en soms weet ik gewoon niet meer hoe ik dat moet trekken. Ik zal die jongen binnenkort tegen gaan komen, op de verjaardag van mn beste vriendin. En ik zal hem later nog meerdere malen tegen komen op school.. Alleen bij die gedachte al beginnen mn handen te trillen en weet ik niet waar ik het moet zoeken van het enorme gevoel van paniek.
Overdag gaat het vaak goed, met vrienden enzo, als ik afleiding heb, maar soms dan vliegen de gedachten ineens weer door mn kop en keer ik helemaal in mezelf, wordt ik stil.
Een aantal keer ben ik 's nachts zó door het lint gegaan dat ik geen controle meer over mezelf had, alles door mn kamer heb geslingerd en in blinde paniek naar buiten ben gerend. En dan wordt ik de volgende dag wakker met een gevoel dat ik wederom geluk heb gehad dat ik mezelf die nacht niks heb aangedaan.
Wat moet ik nu? Geloof dat ik langzaamaan gek, paranoïde en gestoord begin te worden. Ik weet het gewoon niet meer.
Moest het toch even van me af schrijven
En dan ook nog eens hem laten komen op haar verjaardag waar jij ook naartoe komt.. Wat een vriendin, sorry.