Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rumpleteaser

Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 10:48

Iedereen heeft het vast wel eens: je zit even in een dipje en voelt je een beetje rot.
Je hebt zorgen, bent aan het piekeren over die ene gebeurtenis en hebt behoefte aan een arm om je heen.

Dat gevoel heb ik dus nu. Het is niets ernstigs en ik hoef geen professionele hulp of iets dergelijks.
Maar ik heb wel behoefte aan een paar opbeurende woorden, een grappige foto, je kent het vast wel!
Gewoon om me even moed in te praten.

Dus ik wil dit topic beginnen voor twee typen Bokkers:
1. Bokkers die ff een dipje hebben en behoefte hebben aan een beetje klankborden
2. Bokkers die een paar lieve woorden, een leuke foto of een digitale knuffel kwijt willen

Wie doet er met me mee?

S_imonee

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 10:53

Ik doe mee. Ik kan op dit moment ook wel een paar opbeurende woorden of een knuffel gebruiken.

Rumpleteaser: :(:) het enige wat ik op je op dit moment kan geven is een digitale knuffel! *geeft knuffel* :)

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 10:57

Meiden, ik heb vandaag een hele goede bui. Dus speciaal omdat jullie je niet zo tof voelen, krijgen jullie van mij een dikke knuffel en heel veel liefs digitaal toegestuurd!!!

:(:)

Afbeelding

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 10:59

Anders kan ik wel een opkikker gebruiken; na 4 weken gips is mijn rechter knie (gebroken knieschijf) er eindelijk uit, lopen gaat stijf maar ala, niet zeuren, ik loop. Maar vannacht................geen oog dicht gedaan, pijnscheuten, alsof iemand er met een gloeiende pook doorheen draaide. Gelijk maar een afspraak met de fysio gemaakt, maar wat is dit een teleurstelling.............. zit nu bekaf op de bank.
Helaas geen leuke foto's dus van mijn kant.

Zowel voor Rumpleteaser als S_imonee :(:) :(:) :(:)

Sunshine80 wat een prachtige kaart!

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:01

Voor degene hierboven in een dipje: :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:04

Afbeelding
Voor allen!
Ook voor mezelf....

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:05

Aii linky, dat klinkt pijnlijk. Heel veel sterkte :(:)

Ook een virtuele knuffel voor Rumpleteaser en S_imonee.

Zelf kan ik dit topic ook wel gebruiken.
Gisteren heb ik te horen gekregen dat mijn scriptie is afgekeurd, waardoor ik nu de langstudeerboete krijg.
En niet eens omdat ik vertraging heb opgelopen (ja, nu pas, omdat mijn scriptie is afgekeurd en de herkansingsronde pas in oktober is), maar om de stomme reden dat ik na de Havo met een andere studie ben begonnen, die ik 3 maanden heb volgehouden.
Ik vind het zo oneerlijk, mijn paar maanden uitloop worden geteld als mijn 6e jaar studeren, terwijl ik alles bij elkaar opgeteld nog niet eens op de 4.5 jaar zou zitten (als ik het in oktober wel haal, dat hoop ik maar)

Gisteren belde mijn vader en die zat mij behoorlijk te pushen, of ik echt niet eerder kon afstuderen, want ja die boete. (mijn vader betaalt mijn opleiding). Maar helaas is dat niet mogelijk omdat school vaste afstudeerrondes heeft. En ik voel me nu behoorlijk waardeloos ;(

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:10

Bedankt Sunshine80 en linky! :) Leuke kaart Sunshine!
Ook kyarahh, sylvie_B en mereltje bedankt!

Linky, ook jij krijgt van mij een digitale knuffel! *knuffff* veel sterkte verder met je knie! :(:)
:(:) voor Syvlie_B en natuurlijk ook :(:) voor mereltje!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:11

Even een lief plaatje voor degene die een knuffel kunnen gebruiken :(:)

Afbeelding

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:14

Mereltje, jeetje wat een toestand zeg net je opleiding!

Ik kan dit topic ook wel goed gebruiken om meerdere redenen.
1. Ik heb nooit vlinders in mn buik,en als ik ze heb is het bij onbereikbare personen.en daar krijg ik een dipje van.maar oke,dat is nog geen ramp.
2. Mijn oom,daar gaat het niet goed mee. Hij heeft longkanker dat helemaal is uitgezaaid.valt niet meer te redden dus het komt nu wel erg dichtbij dat hij er binnenkort niet meer zal zijn,hij takelt erg af nu. Heb nog nooit een begrafenis in familie kring mee gemaakt dus ik ben ook een beetje bang op hoe ik zal reageren als hij er echt niet meer is.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 11:17

@ allemaal: wat leuk dat jullie nu al reageren in het topic! Wow, dat beurt me gelijk al een beetje op!

@ S_imone: Een heeeeele dikke knuffel terug!
@ Linky: Heel veel sterkte met je been!
@ Mereltje: dat is balen zeg, het is toch een boel geld. Wacht maar: als je straks bent afgestudeerd en een dikke baan hebt ben je het vast snel vergeten. Succes met je scriptie!
@ Lies1994: Veel sterkte meid. Als het lukt en je hebt er behoefte aan: probeer dan afscheid te nemen. Het gaat met de tijd echt goedkomen!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:20

Lies1994: :(:) veel sterkte!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:20

Jeetje wat een berichten... Die zonnestraal is voor jullie allemaal hoor!!! :(:) :(:) :(:)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:23

Kan het ook wel gebruiken....voel me al een poos erg broerd door de Endometriose ook al ga ik er niet dood van maar het is geen pretje :o

Voor allemaal een knuffel ook van mij :(:)

Marlou91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:26

Voor iedereen hierboven een dikke knuffel! :(:)

Ik zit ook een beetje in een dipje, heb voor mijn gevoel echt een klote jaar en vraag me af wanneer het eindelijk weer eens een keertje leuk gaat worden.

Afgelopen kerst is mijn vader aangereden op z'n scootertje door een auto, met als gevolg: kerst in het ziekenhuis, mijn verjaardag (februari) die amper gevierd kon worden (en al helemaal niet voor vrienden aangezien er een bed midden in de kamer staat) vervolgens nog een week lang naar Maastricht op en neer kunnen crossen omdat hij nog een keer geopereerd moest worden en een hoop gechaggrijn en gemopper hier thuis.
Vervolgens kreeg ik te horen dat ik niet meer in mijn team mocht handballen omdat onze trainer mij niet meer goed genoeg vond, wij zijn een heel hecht 'vriendenteam' maar meneer de coach wilde meer en wilde alleen maar met de beste verder. Gelukkig is hij nu zelf gestopt omdat wat hij wilde niet helemaal haalbaar was, maar wel met het gevolg dat ons team helemaal uit elkaar 'gedreven' is.
Ondertussen ook nog heel vaak ruzie met mijn vriend en allemaal rotopmerkingen naar mijn kop door zijn ouders. Heb een beetje het gevoel dat hij alleen maar een toekomst op aan het bouwen is met zijn ouders en mij overal voor buitensluit. Daardoor dit jaar niet met hem op vakantie gekund, iets wat ik wel heel hard nodig had. Mijn twee beste vriendinnetjes hebben de hele vakantie op Mallorca gewerkt, dus bij hun kon ik ook niet terecht (neem ik ze niet kwalijk hoor) Gelukkig heb ik 2 hele leuke paardjes die ik mag rijden en kan ik daar m'n gedachten even overal vanaf zetten. Maar helaas, 2 weken geleden wordt ik zelf aangereden op m'n fietsje door een scooter en breek ik m'n sleutelbeen. En het enige wat ik dacht was: Welja kan er ook nog wel bij -O- !

Noa_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:26

Ik kan het ook zeker gebruiken om opgebeurt te worden.. :( Liefdesverdriet..

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:27

Ook voor Zoek, Marlou91 en Noa_M een dikke knuffel! :(:)

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:30

@mereltje dat heb ik dus ook. Ik heb zo een gesprek waar ik nu enorm zenuwachtig voor ben en als ik dat niet haal dan zit ik ook met de lang studeer boete (ook als ze mijn cijfers er vandaag niet op krijgen) omdat ik dus ook eerst een paar maanden een andere opleiding heb gevolgd. Baal daar zo van en hoop dat ik dalijk dat gesprek ga halen. Maar op dit moment voelt het niet zo goed en hoop ik dat het snel voorbij is.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:32

Succes mandiii! Ik duim voor je!

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:38

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:40

Voor iedereen een knuffel :(:) :+: En succes Mandi!
Ik vind die langstudeerboete maar iets kroms trouwens.. Wat maken die paar maanden nou uit!

Zelf kan ik het ook wel even gebruiken opgebeurd te worden.. Volgende week vrijdag weer naar school, en ik zie er nu al tegenop. :\ (er is nogal wat voorgevallen vorig schooljaar.. dacht ik eindelijk een leuke klas te hebben, maar schijn bedriegt helaas pindakaas )

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:46

Ja, voor sommigen kost nu een jaar studeren tegen de 5000 euro... 1 jaar!!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:46

Echt belachelijk :n Alsof iedereen wel even een spaarpotje ala 5000,- heeft.

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:49

Ik zit ook best in een dip een serieuze dip van vorige week donderdag al, vind maar geen manier om eruit te komen.
Iemand leren kennen. Allebij vrijgezel. je kent het wel.
Hij had voor mij een scharrel. Blijkt nu zwanger te zijn en hij weet niet wat hij ermee moet.
Hij heeft al een kind van 5,5 jaar oud dat hij nooit mag zien van zen ex(5 jaren samen geweest).
Hij wil er voor dit kind zijn maar hij wil geen relatie met die scharrel en die scharrel wil wel een relatie en zit nu beetje te dreigen dat hij het kind ook nooit mag zien als hij niet bij haar komt.
Onze toekomst ziet er niet goed uit! ;(
5 maanden geleden heeft een psygoloog me al uit de put gehaald omdat ik echt diep zat(andere reden) en voel me er zo weer in gaan en probeer het om eruit te blijven maar soms lukt het me gewoon niet.
Vooral op me werk niet. Ben inpakster in de chocolatier, machine maakt veel lawaai kunt niets zeggen tege collegas en dan ga je nadenken.
Ben nooit van de magerste geweest, altijd wel problemen met jongens omdat ik dik was. Heb 16 november gastric bypass late doen nu 35 kilo kwijt. Iedereen kwam op me af. Dit heb ik afgewezen omdat ze me voor de operatie niet zagen staan. Nu vond ik eindelijk iemand die ik nog niet kende en nu dit..
Wanneer mag ik eens geluk hebben?! Waarom heb ik dit weer? Waarom?!?!?

Sorry voor me geklaag!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:52

Ik snap ook niks van die langstudeerboete, maar goed.
Umaydream :(:)

En al helemaal een dikke knuffel voor Radetski! :(:)