Hallo. Ik wil even hier mijn verhaal kwijt. Ik heb het gisteren na 2 jaar en 3 maand uitgemaakt met mijn vriend. Het ging gewoon niet meer tussen ons en ik dacht dat ik gevoelens had voor iemand anders. Mijn vriend houdt niet zo van uitgaan en ik wel. Op reis zijn we ook nog nooit samen geweest. En die andere jongen houdt er wel van. Maar uiteindelijk mis ik mijn ex nu enorm hard. Hoor hem nog wel maar hij zegt dat hij zijn vertrouwen kwijt is in mij en tijd nodig heeft. Die andere jongen wil ook een relatie met mij..
Ik weet het allemaal nu niet meer en heb ook tijd gevraagd aan beide jongens. Ergens hoop ik dat het nog goed ga komen tussen mij en mijn ex maar ik twijfel dat het enkel vriendschap zal blijven.
Ben ten einde raad.
Weet wel dat tijd raad brengt maar toch. En weet ook niet goed wie ik moet kiezen
Je hebt het gisteren uitgemaakt met je vriend. Waarom moet je per direct een keuze maken? Geef jezelf even wat rust om alles op een rijtje te zetten, en erachter te komen wat je echt wil.
AaronYve
Geplaatst: 27-08-12 11:08
Je hebt verdriet omdat het net gister uit is. Neem eerst eens wat tijd voor jezelf, zodat je alles op een rijtje kunt zetten. Waarom je het hebt uitgemaakt, had toch ook een reden. Ik zou even de tijd voor jezelf nemen.
Het ging gewoon niet meer tussen ons en ook omdat ik eens graag uitga en op reis ga. En ik weet het dat ik tijd nodig heb voor mij zelf. Maar toch dit doet mij vele verdriet en veel pijn
AaronYve
Geplaatst: 27-08-12 11:14
Dat heet liefdesverdriet, daar kom je wel overheen maar dat duurt gewoon eventjes en daar moet je de tijd voor nemen voordat je je in een andere relatie stort. Ik vroeg niet waarom je het hebt uitgemaakt maar ik bedoelde daarmee te zeggen, je hebt het om een bepaalde reden uitgemaakt gister en vandaag ben je dat dan alweer vergeten omdat je hem mist. Maar vergeet de reden niet waarom het uit is. Liefdesverdriet is niet niks maar neem de tijd,de pijn gaat weg en je gaat weer helder denken.
Ik ga met de rest mee.. geef het wat tijd om er overheen te komen. Op een gegeven moment besef je dat uitmaken de goede keus was (of niet) en dan kijk je dan verder.
Gelijk in een nieuwe relatie storten is zeer onverstandig en ook wat oneerlijk voor die andere jongen..
Ik denk dat het heel verstandig is ebven tijd voor jezelf te nemen, even geen andere mannen in je leven, alles op de rit zetten, even zelfstandig op reis, lekker stappen met vriendinnen zonder meteen weer ergens mee verder te gaan of je ergens in te storten.... Als je alles weer op de rit hebt kun je altijd nog aan een relatie beginnen....
AaronYve
Geplaatst: 27-08-12 11:29
Tuurlijk mis je hem, je bent er niet voor niks 2 jaar bij geweest maar je hebt gister ook een besluit genomen. Ook met een reden. Neem de tijd