pluizend haar

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

houvanpaard

pluizend haar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 08:42

heey, ik heb nogal pluizend haar en ik gebruiker andrelon(ofzo) spul voor maar het lijkt net dat het pluizen daar erger van word heeft iemand tips hoe ik mijn haar minder kan laten pluizen want volgende week heb ik schoolfoto's.
alvast bedankt

♥ ♥ ♥ ♥ i love horses ♥ ♥ ♥ ♥

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 09:09

Je moet je haar minder wassen met shampoo! Een keer in de week is genoeg. Je kan het wel wassen gewoon met water en cremespoeling. Om het pluizen tegen te gaan, kan je vette producten gebruiken zoals wax, en vette creme. Ik gebruik zelf palmers coconut oil formula, en heb de eerste 24 geen pluis meer! Je hebt maar een klein beetje nodig en moet het dan vanuit de onderkant van je haar verdelen. Niet bij je hoofd want dat gaat er vet uitzien. Bij je hoofd kan je een haar creme gebruiken.

Afbeelding

Wendy1978

Re: pluizend haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 09:14

Ik gebruik Mousse (eigen merk kruidvat)
en krulgel (eigen merk kruidvat)
Ik gebruik dit enkel op nat haar en laat het door de lucht drogen
Ik kam mijn haar niet als het droog is, alleen soms met mijn handen er beetje doorheen...

Heb je slag of krullen in je haar, of is het echt stijl ?

[IM] Diego One Verano 01-05-2004/17-05-2017 mijn bonte vriendje
Je merkt pas hoe goed je geheugen is, als je dingen wilt vergeten... ღ Kijk niet naar wat je niet hebt maar kijk naar wat je wel hebt:
[ITP] Mylo&Diego, stippen&Vlekken... mijn knappe mannen[ITP] Mijn 2 liefdes, Diego One Verano en Mylo... Stippen&Vlekken

houvanpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 11:59

en welke shampoo want volgens de kapper kan het daar ook aan liggen :S

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:12

Föhn je je haar? En welke shampoo gebruik je van Andrélon? Ik heb zelf ook ontzettend last van pluizig haar en als ik mijn haar föhn of met volume shampoo was is het werkelijk ontploft.

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:21

Ik heb ook heel pluizig haar, maar ik moet het elke dag wassen omdat het anders zo in de knoop zit en heel vet/vies wordt. (Veel buiten, paarden ed) Ik was het met een shampoo voor beschadigd haar en dan smeer ik Aussie Frizz repair masker erin. Daarna nog wat serum en mousse. Nooit meer pluizig haar. :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:25

Andrelon is geen geweldige shampoo vind ik.. Je zou eens de Yes to Carrots van De Tuinen kunnen proberen (shampoo + creme spoeling). Voor een halve liter betaal je 7 euro geloof ik. Dit is een natuurlijk product; van al die chemische zooi kan je haar ook flink gaan pluizen!

Verder gebruik ik al jaren het frizz ease serum van John frieda, maar dat doe ik zelf meer om de klitten beter doorkambaar te maken. Ik borstel mijn haar trouwens niet als het droog is, dan heb ik echt mega méga pluis! Voorzichtig doorkammen als het nat is, zou je dus ook eens kunnen proberen.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:28

Bio Silk is ook lekker spul voor in je haar, heerlijk zacht en bij mij is de pluis aanzienlijk minder.

Daar heb je een punt -> .

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:41

Ik gebruik ook het frizz ease serum van John Frieda tegen pluis. In nat haar aanbrengen en dan even voorzichtig doorkammen, en idd niet meer aankomen als het droog is. Werkt perfect en maakt het niet zwaar.

Shampoo/conditioner gebruik ik ook John Frieda, frizz ease curl around, soms wissel ik af met degene voor bruin haar. Zijn allebei fijn :) De frizz ease shampoo is er ook voor stijl haar geloof ik.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:44

Sinds ik mijn haren was met solid shampoo (van bijvoorbeeld Lush of The Beauty Bakery) heb ik al véél minder last van pluishaar. Daarnaast gebruik ik altijd hittebescherming voor het föhnen/stijlen en gebruik ik een beetje serum (gewoon van de Action)

...

houvanpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 15:50

Mijny schreef:
Föhn je je haar? En welke shampoo gebruik je van Andrélon? Ik heb zelf ook ontzettend last van pluizig haar en als ik mijn haar föhn of met volume shampoo was is het werkelijk ontploft.

ik föhn het net en de shampoo is voor pluizend krullend haar

houvanpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 15:55

bedankt allemaal voor de hulp ik ga een paar van de producten opzoeken bij ons in de buurt ik hoop dat ik het vind heel erg bedankt

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 15:59

ik heb heel dik pluizig haar, met John Frida antiFizz is dat verleden tijd :D
ook je haar niet fohnen en niet droog borstelen, als ik m'n haren was en daarna conditioner gebruik pak ik altijd m'n borstel en borstel m'n hele haar uit. dan komt er in 1x heel veel vanaf maar het is ideaal!

MirandaFuego

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:03

Suusie22 schreef:
ik heb heel dik pluizig haar, met John Frida antiFizz is dat verleden tijd :D
ook je haar niet fohnen en niet droog borstelen, als ik m'n haren was en daarna conditioner gebruik pak ik altijd m'n borstel en borstel m'n hele haar uit. dan komt er in 1x heel veel vanaf maar het is ideaal!

Ja, ik ook, dat spul is wel goed!
Ik heb krullen maar doordat het lang is en grijs (jaaah ik ben oudddd :+ )is het vrij steil en wordt het anders heel pluizig.

*****Malik, Gimli en Zosja drie super poownies*****

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 11:30

ik heb daar ook erg last van,, ik raad aan wella shampoo van de kapper, masker van aussie 3 minute miracle, en creme spoeling van bioslik, dan je haar op een zachte stand droog fhönen en kammen tegelijk, een heat protect van de kappers wella er in en dan stylen met een chi tang, en dan een beetje serum van kappers wella er in of van bioslik of chi.
Werkt bij mij super :-)

Bonjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 12:07

Ik vind het serum van John Frieda super fijn! Heb nu eentje van 'Inecto' (coconut oil) en die is ook erg fijn. Maakt het haar niet vet of zwaar. En ook wat goedkoper dan JF.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie