Weer een puinhoop

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Fu_Qi

Weer een puinhoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 00:06

Het begon allemaal om de basisschool daar werd ik 3 jaar lang Gepest het stopte toen ik van de basisschool af ging.
In de eerste werd in nog steeds gepest, maar er was iemand voor me. Een aardig meisje, stil maar ze had toch een vrij grote indruk in de klas. En als elke kleine brugpiepertje raakt verliefd, ja ik viel als een blok voor hem. Hij was keeper van Vitesse ( ik zit op een loods school, waar topsport leerlingen meer kans hebben om in de topsport deel te nemen, en het Vitesse team zit bij ons op school). Ik dee altijd aardig tegen hem, hij ook tegen mij maar soms kon hij ook vervelend doen, maar het boeide me niet. Ik vond het leuk.
En toen begon de echte terug val, mijn vriendin (vriendin van de basisschool) werd gepest. En toen ging ze in zich zelf snijden. Ze ging roken en blowen. Ik ging zelf ook bijna in mee. Maar ik hield me sterk.
Eind 1e jaar hoorde ik dat hij weg ging uit Vitesse hij heeft de selectie niet gehaald, hier door kreeg ik weer een terug val.
Nu snijd, rook en blowd me vriendin niet meer, ik heb hulp gevraagd en het hielp.

Het 2e jaar, zonder mij crush dat was wel anders. Maar er kwam een andere vitesse jongen bij ons in de klas, maar het boeide me totaal niet. In mijn 2e jaar kregen me ouders ruzie steeds vaker het steeds heftiger. Me moeder huilde soms en sloeg der zelf uit frustratie en me vader kon alleen toe kijken. En op school kreeg ik een nieuwe leraar, ik mocht hem. Hij begreep me ook over de ruzies tussen me ouders. Me eigen mentor had geen interesse om te luisteren dus ik ging naar hem altijd. In die periode zag ik hem als vader (wat echt fout is) , je kan geen leraar als vader zien of iets anders.
Met me cijfers ging het goed me laagste cijfer was een 7 en me hoogste een 9 maar me gedrag was niet gewenst. Eind 2e jaar gingen me ouders scheiden, ik huilde maar een paar keer. De leraar ving me meteen weer op.

Nu zit ik in de 3e jaar op tl niveau ik ben een niveau om hoog gegaan.
Me ouders zijn net uit elkaar, me moeder heeft nu ook een gebroken enkel ik moet haar vaak helpen.
Op school heb je nu geen proef werken maar PTA's die tellen meer voor me examen, en ik heb faal angst dus ik en steeds bang dat ik een 3 krijg dan een 6. Met me vrienden gaat het goed, ik zit in een leuke klas heb het erg naar me zin. Maar ik ben weer gelijk verliefd geworden op een Vitesse jongen, en hij is ook keeper. En voelt allemaal heel erg dubbel op. Ik raakte iemand kwijt die ik leuk vond, en nu dit.
En ik zag ook weer te leraar die ik zag als vader. Onze klas moest het juiste lokaal zoeken en toevallig kwamen we langs zijn afdeling, en toen zagen we hem. Hij kent de hele klas, maar hij riep alleen mij. En vroeg op ik het hier fijn had in deze klas, ik antwoorde: het is beter, en glimlachte naar hem. Maar op dat moment voelde ik me zo klote. Ik was eindelijk over hem heen en nu ben ik weer back aan het begin.
Soms denk ik: moet ik de waarheid vertellen aan hem ?
Hoi (naam) ik zie al 2 jaar als vader voor want u was voor mij. Nee dat wordt hem niet.
En die Vitesse jongen, ook weer terug van het begin.

Voel me gewoon hopeloos als of ik niks weet, kan doen.
Ik doe geen ene moer in de klas, en tegen me vriendinnen zeg ik: ik voel me fijn.
Maar in tegen deel, voel ik me een half wrak.
Als weer een masker dragen....

Falling in love is like, as in falling asleep. It's take time, but when you fall asleep you are deep asleep <3

FNews

Re: Weer een puinhoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 00:19

Kop op meis, de moed niet laten zakken! :(:)

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 00:20

Het moeilijkste deel is de leraar, ik kan niet liegen tegen iemand die voor mij was...
Maar hij id een leraar en geen vertrouwens persoon.

Falling in love is like, as in falling asleep. It's take time, but when you fall asleep you are deep asleep <3

FNews

Re: Weer een puinhoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 00:21

Een leraar kan toch ook een vertrouwenspersoon zijn.

Als je er nood aan hebt mag je me ook altijd pben!

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 00:23

Hij was op dat moment niet mijn mentor, en ik hield zelf dingen voor mijn mentor en die dingen vertelde ik wel aan hem. En we hadden toen belooft dat me mentor het niet mocht weten.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 00:24

Is er iemand in je omgeving waar je wel alles tegen kan zeggen, waar je geen masker op zet?
Misschien kan je via de huisarts in contact komen met een maatschappelijk werker, soms scheelt het al zoveel als je het een beetje van je af kan praten en iemand je kan helpen met de kleine dingetjes.

En je leraar kan je best wel vertellen dat je je eigenlijk niet zo goed voelt, dat hij als een vader voor je is zou ik persoonlijk weglaten want dan kan het wel heel beladen worden maar je kan best zeggen dat je het fijn vind dat je zo goed met hem kan praten.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 00:25

Tja, als je je beter bij die leraar voelt dan bij je mentor is het toch niet zo erg.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 00:28

Ik durf het sowieso niet te zeggen, hij gaat dit jaar trouwen. Heeft een lieve vrouw wilt graag een kind enz. Happy familie. Ik ga hem niet met dit belasten.
Liever 1 persoon dan 2 personen...

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 14:10

schopje.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 17:48

Vandaag veel gedaan aan huiswerk, als ik economie maak denk ik aan de leraar.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie