Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bij mij was de onderkant van het bot in m'n oksel geschoten en dat moest dus in een paar weken zakken. Ik ben geen mietje maar ik heb 2 wekenlang gejankt 

).
Ik denk alleen dat ie iets te vroeg aangegroeid is, hij moest immers een flink endje zakken vanuit m'n oksel en dat duurde vrij lang.

joykel schreef:mijn dochter van 12 heeft 3 weken geleden tijdens een val van een pony ook haar bovenarm gebroken. Net onder de schouder. Ze heeft alleen een sling, vanwege haar leeftijd vermoeden ze dat het wel goed aangroeit (het zit niet helemaal recht op elkaar, maar niet zo scheef dat opereren nodig was, omdat ze nog in de groei zit). Volgende week moet ze weer voor een controle foto, ze is het nu al helemaal beu en mist het paardrijden ontzettend. als het aan haar lag klom ze er nu alweer op.
Dribbelkont, succes maandag bij het foto's maken, hopelijk geneest alles goed!
Muisbal schreef:joykel schreef:mijn dochter van 12 heeft 3 weken geleden tijdens een val van een pony ook haar bovenarm gebroken. Net onder de schouder. Ze heeft alleen een sling, vanwege haar leeftijd vermoeden ze dat het wel goed aangroeit (het zit niet helemaal recht op elkaar, maar niet zo scheef dat opereren nodig was, omdat ze nog in de groei zit). Volgende week moet ze weer voor een controle foto, ze is het nu al helemaal beu en mist het paardrijden ontzettend. als het aan haar lag klom ze er nu alweer op.
Dribbelkont, succes maandag bij het foto's maken, hopelijk geneest alles goed!
Ik was ook 12 en ook van een paard gevallen, zat ook scheef, niet geopereerd en een sling. Zorg dat ze haar fysiotherapie oefeningen doet!! Ik moest ze ook op school doen, maar dat deed ik dus niet... En ik heb spijt!
Dus laat haar dat maar lezen als ze eigenwijs is hihi
en anders laat ik dit zeker lezen....
Ik heb een nacht in het ziekenhuis gelegen en ben de volgende ochtend geopereerd.