Maar nou kreeg ik vandaag de bevestiging en staat er ook een ingangsdatum (01-01-2012) en een einddatum (31-12-2012) op.
Misschien ben ik erg blond, maar betekent dit dat de behandeling voor 31-12 moet plaatsvinden?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Mijn aanvraag voor een vergoeding van een ingrijpende kaakoperatie is na bijna 8 maanden EINDELIJK door Unive goedgekeurd!![]()
Maar nou kreeg ik vandaag de bevestiging en staat er ook een ingangsdatum (01-01-2012) en een einddatum (31-12-2012) op.
Misschien ben ik erg blond, maar betekent dit dat de behandeling voor 31-12 moet plaatsvinden?

Het heeft dankzij de verzekering al ruim 8 maanden geduurd, dus die tijd ben je al kwijt. Operatie inplannen zal ook niet meteen volgende maand gebeurd zijn gok ik. Banjer schreef:ik weet niet wat voor operatie je moet gaan krijgen Cayenne, maar het hoeft niet heel lang te duren.. mijn moeder krijgt een click-gebit en die heeft nog geen 2 maanden moeten wachten...
Sterkte in ieder geval!

Betreffende je machtiging super dat hij is goedgekeurd! Mocht het inderdaad zo zijn dat er geen plek is tot bv volgend jaar kun je 2 dingen doen, kaakchirurg een verlening laten doen je hebt al een machtiging, enige wat waarschijnlijk gaat wijzigen zijn de codes en het kostenplaatje, dat is een kwestie van de machtiging omzetten daar zijn ze niet zo moeilijk mee of wachttijd bemiddeling aanvragen. Bij Univé word je binnen 5 werkdagen terug gebeld