Allerlei behandelingen gehad, voor allergie voorhoofdholte ontstekingen.
Neus spray, spoelen de hele rimbam achter de rug.
Vorig jaar naar de KNO geweest, ct scan gehad holtes waren volgens hem niet heel erg onrustig
Goed periodes van hoofdpijn gingen voorbij en ondragelijke hoofdpijnen, dat de huisarts me naar de neurlogoog heeft gestuurd op verdenking van een tumor in mijn hoofd.
Kreeg dus een MRI met contrastvloeistof.
Uitslag, mijn holtes waren goor onstoken, en zaten vol met poliepen.
Vanmorgen maar weer terug gegaan naar de huisarts, neuroloog kon verder niets voor me doen.
En hij bevestigde het verhaal van de neuroloog en dat de KNO dit niet had kunnen missen.
Ik heb nu een keer prednison en antibiotica gehad, om de KNO arts voor te zijn, mijn huisarts zei dit gaat de KNO arst ook voorstellen en dit is een tijdelijke oplossing.
Dus nu een flinke kuur waar ik me helemaal niet lekker van voel, moe misselijk vieze smaak in mijn mond.
Hoop dat de kuur aanslaat en dat ik een paar maanden klacht vrij ben..
Maar mijn huisarts zei al dat de klachten terug gaan komen, en dat een operatie dan moet.
Ben alleen bang dat ik dan bij de KNO kom, en dat hij het 'nog niet nodig' vind.
Hij begrijpt denk ik niet hoe erg mijn hoofdpijnen zijn, zo erg dat de huisarts dacht dat het een tumor was.
Wie heeft deze operatie wel gehad, en welke behandelingen heb je ervoor gehad voordat ze eindelijk ginger opereren?
(na jaren modderen met losse kuurtjes etc)