slecht slapen.

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

CalipsoLover

slecht slapen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-12 12:03

Ik heb wel eens vaker dat ik echt super slecht slaap.
En dan word ik midden in de nacht wakker, maar dan droom ik nog...
En val maar niet terug in slaap.
Dat heb ik soms zo eens 1 of 2 keer in 2 weken.
Je word min of meer wakker, en lig je nog te dromen, ook al ben je wakker, en geraak je maar niet terug in slaap.
Nou, dit heb ik nu, maar veel meer, ik word nu om deze reden al 4 dagen wakker.
Meestal word ik wakker tussen de 3 uur en 5 uur.
En lig ik ook zo'n 2 uur wakker.
Vannacht het geval ook, werd om half 5 wakker, en heb de klok nog zien veranderen in 7 uur.
Het eerste uur dat ik wakker was, lag ik nog zo half te dromen, en dat duurde ook weer een uur.
Toen werd ik beter wakker, maar vanaf dat ik terug wou gaan slapen, maar niet lukte begon ik terug te dromen.
Ook al was ik wakker.
Ik vind dit echt zo irritant...

Bij iemand bekent?
Zo ja, help? -O-

Diallo VW♥

Zonnebloem

Re: slecht slapen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 13:45

ik herken het wel, als ik wakker ben ga ik altijd even een boek lezen om alle dromen uit mijn hoofd te krijgen, meestal werkt dat wel, heb ook echt hele levendige dromen. (en nu ik zwanger ben is dat helemaal feest).
Helaas weet ik niet wat je er verder aan kan doen, maar soms heb ik idd weken dat ik 3 uurtjes slaap op een nacht, niet echt fijn. Zeker niet voor je humeur en mensen die denkendat ze leuk zijn door opmerkingen te maken over wallen die op je knieeen hangen

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 16:19

Student }:)
Een dag niet gebokt, is een dag niet geleefd

chocobroodje

Re: slecht slapen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 09:36

Aangezien er al een actief topic loopt hier dan ook een slotje

02-07-2015 mama van een prachtig prinsesje! <3 Opzoek naar een LennyLamb draagtrui maat XL!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten