Nagel stopt met groeien?

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zonnebloem

Nagel stopt met groeien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 10:47

Het is een beetje vaag allemaal, ongeveer een half jaar geleden werd uit het niks de nagel van mijn grote teen helemaal blauw. Teen deed al 2 weken pijn (dacht dat dr misschien een paard op gestaan had wat ik niet gemerkt had of hem misschien gestoten had ofzo, heb wel vaker van die lompe acties, ergens keihard tegenaan lopen en dan weer vergeten tot iemand je eraan herinnert door te vragen waarom je een schaafwond of blauwe plek hebt en dat soort dingen :o :+ ).
Maar opeens kwamen er 2 blauwe stipjes onder mijn nagel, en steeds zaten die weer ergens anders, dan weer links, dan weer recht, dan boven endan weer onder, echt vaag. :?
En op een avond trok ik mijn sok uit en was mijn hele nagel dus helemaal blauw. Dit is nu ongeveer een half jaar geleden, en sinds hij blauw is is die nagel ook niet verder gegroeid. (nagels lakken vind ik te veel moeite maar met dit weer is het niet echt fraai zo'n blauwe nagel).
Het doet geen pijn meer ofzo, maar zou het toch wel leuk vinden als die nagel weer gaat groeien, kent iemand dit verschijnsel of weet iemand wat ik eraan kan doen? Vind het een beetje ver gaan om naar HA te gaan voor een simpele blauwe nagel.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Milan_lover

Re: Nagel stopt met groeien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 10:50

Ik heb ook ongeveer zoiets, maar bij mij komt het door alle antibiotica die ik heb moeten slikken, het is nu een soort van plaatselijke schimmelinfectie, die er eigenlijk gewoon uit moet groeien.. Ze zeggen dat ik niets anders kan doen nu dan wachten en nagellak erop doen om het niet op te laten vallen..

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 10:55

Maar groeit het bij jou nog wel? Bij mij helemaal niet meer, vind het echt vaag.
Ow ja ik ben 4,5 maand zwanger, maar ik geloof niet dat dat er iets mee te maken heeft.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 11:09

wilde al zeggen het klinkt als een goede schimmel infectie en als het nagel bed ook geïnfecteerd is kan dat zeker de groei beïnvloeden ... bij de drogist kun je er een middel voor halen, maar werkt het niet dan toch maar even naar de huis arts ermee!

It’s okay to dislike someone, or even to dislike someone for no reason. But it’s not okay to disrespect, degrade, and humiliate that person.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 11:40

Nee, bij mij groeit het niet of heel traag, mijn nagels zijn op een gegeven moment gebarsten en nu lijkt het alsof ik 3 nagels over elkaar heen heb.. Een hele tijd terug er een stuk vanaf getrokken, maar dat zit nu nog op dezelfde plek...

Na 3 jaar proberen verwachten nu eindelijk een veulen van Myrthe (v. Le Matsjo) en Cassanova du Bois (v. FS Champion de Luxe) , volg je ook mee?
[KS-MK] [VOLG] 3 maal is scheepsrecht? Mini-Myrthe on the way!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie