Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, en lengte naar beneden, betekent dichterbij een gezond gewicht
Zunzuncito schreef:Meid, wat zou ik graag wat vet aan je weg kunnen geven...ik heb er genoeg van.
Naar een dietiste gaan is de enige echt goede manier om op een gezonde manier aan te komen. Het is een stok achter de deur, ze controleren wat je binnen krijgt en volgens mij is sport onder begeleiding zo slecht nog niet...Heb je al ooit een website bijgehouden waarin je per dag opgeeft wat je eet? Het is altijd een aandachtspunt, zowel teveel als te weinig gewicht (zegt iemand die twee enorme oma's als voorbeeld had).
mymy schreef:Heb je niks aan je schildklier?

. Als ik jou was zou ik inderdaad naar een dietiste gaan, die kunnen je goed helpen om op je streefgewicht te komen en blijven. En eet wat vaker vettige dingen! Nell_ schreef:Misschien wat vaker op de dag een maaltijd doen? Ik weet niet hoeveel eetmomenten je hebt, maar het is wel goed om regelmatig een maaltijd in te lassen.
En anders een langs de HA om wat dingen uit te sluiten.
Erpel schreef:Ik heb dit ook. Nu is mijn voedingspatroon ook niet met regelmaat. Echter maak ik mij er weinig druk om. Ik moet alleen wel wat blijven snoepen om niet af te vallen.. Laat ik dat maar als positief zien
Davinia_ schreef:Het zal best heel goed kunnen dat ik te weinig eet. Momenteel krijg ik heel weinig naar binnen. 2 of 3 boterhammen op een dag en maar weinig groenten. Maar ik ben gewoon een hele slechte eter.
Misschien moet ik dan wat vaker brood ofzo eten, of is dat niet goed? Want ik kan slecht zitten en eten, maar ik kan heel goed hele dag door eten met telkens kleine pauze er tussen.