Wie is er nog meer bezig met de laatste loodjes van haar zwangerschap?
Ik zit nu op 37 weken en voor mij wegen de laatste loodjes toch echt wel het zwaarst. Vooral nu met die hitte gaan de dagen maar moeizaam voorbij. Eigenlijk mag ik niet zeuren, de eerste 35 weken heb ik bijna nergens last van gehad behalve vermoeidheid en maagzuur.
Gelukkig heb ik nu verlof en slijt ik mijn dagen met lezen, veel drinken, internetten en wat tv kijken. Buiten zitten is me overdag echt te warm. Gelukkig neemt mijn vriend me 's avonds mee 'te toeren' en ben ik er toch nog even uit.
Wie zit er in hetzelfde schuitje en hoe gaat het bij jullie?
Bralindy
Geplaatst: 16-08-12 18:09
Nou, ik zit niet in hetzelfde schuitje maar lijkt me wel spannend! Veel succes! Zeker met de hitte golf die eraan zit te komen met het weekend..
Zit ook niet in hetzelfde schuitje, maar weet nog hoe ongeduldig ik was toen mijn verlof in ging. Gelukkig was het bij alletwee de zwangerschappen niet zo warm aan het het eind. Een goede vriendin van mij is nu 39 weken zwanger van haar derde kindje, ze belde gisteren ook al dat ze het zwaar had met dit weer. Zij gaat gewoon lekker bij de kindjes in het zwembadje zitten en zo komt ze de dag door! Veel succesen sterkte en probeer er nog een paar weekjes van te genieten!
Hier nog meer lotgenoten! [MW] Nog meer mensen in het laatste stukje van hun zwangerschap? Ik ben zaterdag 37weken, het is zwaar met de hitte, maar ik ben zoooo blij dat het tot nu toe is blijven zitten en bovendien is het mijn laatste, dus ik probeer nog te genieten van de tijd die me nog gegund is!