[Centraal] Tattoo's

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48634
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:25

Mooi HC! of eigenlijk moet ik zeggen "Mevrouw HC" :D

Dianneb

Berichten: 174
Geregistreerd: 07-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:18

Hallo!

Ik ben in overweging om een tattoo te nemen, het gaat om de volgende tattoo maar dan natuurlijk met mijn eigen initialen, en dat is de letter D.
Dit is trouwens de hand van Klhoe Kardashian maar ik wil niet deze tattoo omdat zij hem heeft, gewoon omdat ik het een mooie plek vind en een mooie tattoo, dus niet omdat ik een hopeloze fan ben :+

Afbeelding

Alleen zit het op mn hand en kan ik het dus niet 'verbergen' als dat nodig is, zijn er meer mensen met een tattoo op zijn of haar hand en wat zijn de ervaringen daar van? :)
En ik woon in de buurt van Groningen, iemand een goeie aanrader qua tattooshop? :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48634
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:24

Dianneb: ik ben zelf tevreden over DaTonk, vlakbij station Noord.. maar ik las hier in het topic dat de eigenaar van die zaak artrose ofzo in zijn hand heeft... er zit nog een goede zaak in Groningen... volgens mij heten ze Blitz Tattoo's... weet ik niet zeker... alleen Inca Tattoo raad ik je NIET aan... heb een simpele ster met letter op mijn heup laten zetten bij ze... maar het is absoluut niet naar tevredenheid...

Ik ga zelf overigens wat verder weg voor een goede tattoo... ik ga zaterdag naar Weert, naar Marshaha... dat is 4,5 uur met de trein (enkele reis).. maar dan heb je wel wat ook :D

Dianneb

Berichten: 174
Geregistreerd: 07-06-11

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:33

Banjer: Okee, die artrose is niet niets nee.. Maar als niemand daar slechte ervaringen mee heeft zal het wel goed komen denk ik haha.
Ik had ook al wat gegoogled maar de site van Inca Tattoo sprak me ook al niet zo aan.. De site van DaTonk daar in tegen is wel heel mooi en verzorgt, dat geeft toch een vertrouwelijk gevoel op de een of andere manier :)
Ik ga zowiezo even informeren daar denk ik, er stond op de site dat je altijd binnen kan lopen :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48634
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:38

Ik had bij DaTonk geluk... ik liep daar dus ook zomaar binnen, informeren naar mogelijkheden en prijs voor een pootafdruk van Nikita te laten zetten (ja, had echt poot op inktkussen gezet en daarna op papier)... er was net een gaatje.... dus ik mocht gelijk in de stoel plaatsnemen... :D
Toen ik zat, was er ook iemand die voor een kleine tattoo kwam.. en die had "pech", die kon niet gelijk geholpen worden :P

Dianneb

Berichten: 174
Geregistreerd: 07-06-11

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:45

Leuk idee! Handig dat je een afdrukje kon maken :+
Kan ik misschien inderdaad beter een afspraak maken, maarja zal eerst nog even brainstormen over wat ik nou precies wil :)
Is toch wel een keuze waar je 100% achter moet staan, en zal proberen zelf wat te ontwerpen mijn met tekenkunsten, aaahum.. haha

Corientjuh94

Berichten: 694
Geregistreerd: 03-03-08
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:45

Ik volg dit topic even :o , ik wil al heel erg lang een tattoo.
Ik wil zoiets als dit, klein maar fijn zeg maar :D
Alleen dan iets lager

Afbeelding

Elevien

Berichten: 943
Geregistreerd: 28-02-05
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:14

Die is echt fantastisch, Corientjuh! Ik wil dolgraag "iets" met zwaluwen/vogels... en deze is wel erg mooi moet ik zeggen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48634
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:17

Nog 2 dagen *\o/*

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:26

Spannend Banjer. Ik ben van plan om nou toch maar echt mijn tattoo af te laten maken, hihi. Zal ook zo gepiept zijn, zoveel is het niet...

En ik ben hard aan het broeien op mijn 3e en 4e... Dat wordt sowieso een roos onder mn billen en een zandloper. Nu zit ik te denken om dat samen te voegen en dan op onder mn kont.

Marsha dat weet jij misschien wel, slijt dat sneller denk je? Dus op de achterkant van je bovenbeen net onder je kont.
Afbeelding


Mlies
Berichten: 14158
Geregistreerd: 23-07-03

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 14:08

Oehh Joolien, die laatste! Daar moet ik niet aan denken... Ik kan niet tegen iets of iemand aan m'n voeten!
Die onder je billen is wel een hele gave plek trouwens, ben benieuwd wat het gaat worden!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48634
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 16:04

oeh die laatste had ik op fb al voorbij zien komen Joolien... hele gave tattoo, maar lijkt me bijzonder pijnlijk om 'm te laten zetten... respect voor degene die dit wel ondergaan heeft... :D

Huertecilla

Berichten: 26877
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 16:29

saskia1973 schreef:
Jammer dat de andere foto's niet op Bokt kunnen, HC...


Vandaag 3 uur inkleuren en nu is het klaar *\o/*
Dit zijn de vandaag gebruikte kleurtjes:

Afbeelding

Uiteraard heeft de artieste fotos genomen, maar die merkte ook al op dat die niet door Flicker, Facebook etc. geaccepteerd worden.
Zie daar de dictatuur van de amerikaanse moraalfijnpoepers ook aan óns opgelegd.

Hier livelinks naar wat moet kunnen.
De kleuren zijn in werkelijkheid véél sprekender dan in het flitslicht. Idem de diepte.

Afbeelding
Afbeelding

Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 16:46

joolien, ik denk niet dat het sneller slijt. ik heb zelf de draak nog niet lang genoeg om te zeggen wat nou zeker is
maar lijkt me niet

Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 16:46

Dianneb schreef:
Hallo!

Ik ben in overweging om een tattoo te nemen, het gaat om de volgende tattoo maar dan natuurlijk met mijn eigen initialen, en dat is de letter D.
Dit is trouwens de hand van Klhoe Kardashian maar ik wil niet deze tattoo omdat zij hem heeft, gewoon omdat ik het een mooie plek vind en een mooie tattoo, dus niet omdat ik een hopeloze fan ben :+

http://dyfuse.com/files/images/khloe-ka ... ttoo-2.jpg

Alleen zit het op mn hand en kan ik het dus niet 'verbergen' als dat nodig is, zijn er meer mensen met een tattoo op zijn of haar hand en wat zijn de ervaringen daar van? :)
En ik woon in de buurt van Groningen, iemand een goeie aanrader qua tattooshop? :D

ik zou een tattoo op die plek niet zetten :n

Dianneb

Berichten: 174
Geregistreerd: 07-06-11

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 17:04

Marshaha: waarom niet? Ik hoor graag je mening :)

BritHittepit

Berichten: 2611
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 17:07


Escada

Berichten: 3866
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 17:23

Ik vind hem mooier gezet dan het andere portet! :j Maar misschien omdat ik de houding van het hoofd mooier vind als de andere tattoo :)

Hammeke

Berichten: 1158
Geregistreerd: 21-02-05
Woonplaats: Grobbendonk

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:03

Ik vind hem ook niet echt bijzonder, kan niet zeggen waarom.. Bij wie heb je hem laten zetten?
Ik wil later misschien ook een portretfoto van mijn paard, maar dan anders uitgewerkt.

BritHittepit

Berichten: 2611
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:28

bij tattooronny in Herentals

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 19:43

Marshaha schreef:
joolien, ik denk niet dat het sneller slijt. ik heb zelf de draak nog niet lang genoeg om te zeggen wat nou zeker is
maar lijkt me niet


Dan ga ik dat doen :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48634
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 19:58

Ik heb met het verschonen van de rattenkooi net weer een paar fikse schrammen op mijn arm opgelopen... gelukkig mijn rechterarm en niet links, waar mijn tattoo komt...

Dus Marsha, als je zaterdag wat rare schrammen op mijn arm ziet... ik ben niet levensmoe, heb geen rare dingen gedaan... ben alleen een beetje onhandig met het schoonmaken van de rattenkooi... :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 19:59

Banjer schreef:
Ik heb met het verschonen van de rattenkooi net weer een paar fikse schrammen op mijn arm opgelopen... gelukkig mijn rechterarm en niet links, waar mijn tattoo komt...

Dus Marsha, als je zaterdag wat rare schrammen op mijn arm ziet... ik ben niet levensmoe, heb geen rare dingen gedaan... ben alleen een beetje onhandig met het schoonmaken van de rattenkooi... :))


_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:00

Vind 'm ook mooier dan het andere portret. Maar om eerlijk te zijn vind ik ze geen van beide echt lijken op de paarden van de foto's die je erbij hebt laten zien :o

Joolien, mooie plek voor een tattoo, ook die onder de voet. Ik kende iemand met een geplette kabouter op haar voetzool :') Lijkt mij absoluut geen pretje om er daar 1 te laten zetten.

Banjer, haha herkenbaar .. alleen heb ik last van een kat die mij af en toe toetakelt. Tegenwoordig gelukkig niet zo erg, maar ik had soms mijn armen echt vol met dikke krassen -O- Nu gister was meneer ook boos en heb ik van elleboog tot pols een mooie streep. Leuk he huisdieren :+