[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pasamba
Berichten: 17692
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 19:43

Voor mij en mijn broer en een die daarvan wegvliegt zeg maar.

Die van jou klinkt ook mooi. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet! Zelf lettertype gekozen?

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 20:00

Faelivrin schreef:
Wat komen hier weer een prachtige werken voorbij zeg! Wie gaat er binnenkort nog wat laten zetten? Ik ben nog steeds heeel erg blij met mijn kunstwerkje op mijn pols. Nu het warmer is buiten zien meer mensen het, tot nog toe alleen maar erg leuke reacties :)


Zondag is er inloop bij Marsha voor een goed doel. Ik wil eigenlijk een tekst onder mijn borst laten zetten met de vorm mee van mijn borst, echter is het ruim 1,5 uur treinen en vol=vol.. ik durf dus nog niet zo goed. Denk dat ik beter een afspraak kan maken :)

simo0ne

Berichten: 358
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 20:26

Pasamba schreef:
Voor mij en mijn broer en een die daarvan wegvliegt zeg maar.

Die van jou klinkt ook mooi. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet! Zelf lettertype gekozen?


Ja, dat is een hele mooie betekenis!
Ik heb zelf het lettertype gekozen, het is zelfs mijn eigen handschrift ;)

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 09:34

Pasamba, ik wist helemaal niet dat jou vader overleden is :) Erg mooie betekenis! Van de tekst en ook zeker van de vogels.

Simone, jouw tattoo klinkt ook super. Alleen 3 dagen folie klinkt mij wat raar haha, dat van mij moest er met een uurtje weer af. Kan je na gaan hoeveel verschil er zit tussen tattoeerders en naverzorging van tattoo. :)

Ik zou toch ook graag nog een tattoo van Joy willen. Hoe hebben jullie contact gelegd met Joy? Ik heb haar lang geleden al een een email verzonden maar niets op gehoord nog. :)

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 09:36

Joy wil inderdaad dat je 3 dagen folie draagt. Ik dacht toen dat ik het verkeerd had gehoord haha xD

Ik heb haar toen ook gemaild. Bellen heeft niet zoveel zin denk ik

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 09:41

Bij mijn tattoo moest de folie er ook 3 dagen om blijven. Tegen korstvorming dacht ik :j

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:00

Mailen helpt blijkbaar ook niet zo goed hihi. :) Jammer.. Want heb ook nog niet echt een idee bij wat ik wil, in die zin, wel wat ik wil maar niet hòe! Weten jullie hier in het noorden (alhoewel ik ook wel een stuk wil rijden er voor, hoor. :) ) ook nog wat welke met watercolour tattoo's werken?

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:14

Gewoon nog een keer mailen xD

Pasamba
Berichten: 17692
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:22

Ik heb Joy op 1e paasdag gemaild en ik kreeg 2e paasdag al antwoord! En kon ook meteen na ruim een maand al terecht.

Ik woon zelf in Joure dus ik kan er bijna lopend naar toe. :D

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:25

Oh huh, wat raar dan! Misschien moet ik mijn mail wat anders formuleren :P Wat heb jij gemaild? Al een concreet plan en schets of?

Pasamba
Berichten: 17692
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:29

Ja ik had zelf al een ontwerp gemaakt in photoshop en heb die afbeelding meegestuurd.

Wat voor tattoo wil jij er nog bij? Had die van dat sneeuwvlokje ook gezien, erg mooi!

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:33

Ik ben er ook nog steeds niet uit, wat en hoe...
Eigenlijk wil ik een tekst, en ik heb er wel 2 die ik zou willen doen, maar vind ze te lang op de 1 of andere manier. En ik weet niet welke plek..

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:33

Wat is de tekst die je wil laten zetten?

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:44

You gave all you had and now I am home/whole

Ik weet nog niet wat ik mooier vind, home of whole. Home klinkt mooier, whole heeft voor mij een betere betekenis.
Laat hem zetten voor iemand die mij geholpen heeft/helpt uit een zware depressie te komen.
Home zou heel letterlijk zijn; hij heeft mij een thuis gegeven, iets wat ik niet heb gehad.
Whole zou meer iets betekenen dat ik nu eindelijk mezelf ben, compleet ben.

Weet niet goed wat en waar, zat eerst te denken rechterboven arm aan de binnenkant.
Maar ben bang dat het dan gelijk zo groot word, en dat wil ik liever niet. T moet wel goed leesbaar zijn, maar niet te opvallen zeg maar :=

Flying_Angel

Berichten: 15732
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:47

Vind de betekenis van whole mooier maar vind whole niet echt een mooi woord. Misschien zou je het iets anders kunnen vertalen in het engels zodat de betekenis nog wel is dat je compleet bent en jezelf bent geworden.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:49

Hihi dat vind ik dus ook, mooiere betekenis maar geen mooi woord...
Ja, dat kan ook nog

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 11:03

Ik weet niet precies wat ik er bij wil, maar wil iets op mijn schouder laten zetten zeer waarschijnlijk. Al is de plaats ook nog discutabel. ;) Er moeten een aantal dingen in voorkomen, daardoor weet ik niet goed hoe ik dat in een ontwerp moet gieten. Wil graag een uil, een anker òf een vrachtwagen stuur (zo'n ouderwetse met 3 spijlen, van scania bijvoorbeeld) en een ouderwetse camera, maar ook graag iets met bloemen, het liefst klaprozen. Ik zat al te bedenken een soort vliegende uil met 3 'draadjes' in de pootjes/snavel met daaraan een ankertje/stuur, een ouderwetse camera en eventueel een klaproos maar dat is ook zo 'simpel' bedacht. Lastig dus :)

Mijn tattoo is trouwens mooi opgedroogd! Ben er erg wijs mee. :) Je moet er niet te lang naar kijken en compleet bestuderen want hij is niet overal gelijk en perfect, al is dat ook erg moeilijk met zulke dunne 'pootjes'. Maar dat was ook niet de bedoeling om hem perfect te maken, een ijsbloem is in het echt ook niet perfect! Mijn voorbeeld destijds was ook tè perfect, was mijn mening.

http://i1364.photobucket.com/albums/r73 ... e6dr6b.jpg

Amoj, ik zou gaan voor Home. En dan in strakke letters op een plaats waar je het zelf wel ziet, maar ook kunt verbergen? In principe hoeft het woord Home niet heel groot te worden hoor :)

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 11:23

Amoj ik zou ook Home kiezen.


De plek vond ik ook erg lastig. Maar in de shop is hij op verschillende plekken geplakt en uit eindelijk behoorlijk groot op mijn schouder. Makkelijk te verbergen maar vind hem veel te mooi om niet te showen. Bij een normaal t shirt zie je het laatste woordje : Life.



Erg mooi op gedroogd, je sneeuwvlok!

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 11:44

In het echt zijn de kleuren nog mooier, maar hij is lastig op de foto te zetten haha! Veel mensen denken in eerste instantie dat het een plakplaatje is, door de kleuren ofzo denk ik. :) Mijn schoonzus zei vorig weekend nog toen we in A'dam voorbij een tattooshop liepen; nou hier eind van de dag maar heen! Toen zei ik dat ik eerst wel eventjes klaar was met tattoo's keek ze me vrij wazig aan. En die dacht dus ook dat het een plakplaatje was. Nou das een best plakplaatje dan, die al weeeken zit. ;)

simo0ne

Berichten: 358
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 11:55

Ik heb Joy vorige week gemaild en ik kon gister om 10 uur terecht, zat misschien een week tussen! Nou is die van mij natuurlijk niet zo groot en stond er binnen een uurtje op dacht ik zo. Bij mij antwoordde ze binnen 5 minuten haha, dus denk dat het ook verschilt wanneer ze tijd heeft ;)
Mail anders na sluitingstijd, dan krijg je vast snel een antwoord!

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 12:00

Ik mailde haar toen rond 18:30 (heb ff terug gezocht) en ze reageerde rond 19:15 uur. Maar die van mij zat er ook snel op. Tussendoor heeft ze wel wat andere klanten even geholpen maar vond ik niet erg.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 13:17

Wie zouden jullie aanraden voor hele realistische tattoo's? Beetje de stijl van Eugen Mahu, dus dit soort realisme: https://www.facebook.com/needlearttatto ... =3&theater
Er zijn vast nog andere artiesten die ook zoiets kunnen, maar die ik nog niet ken. Ik heb namelijk liever een artiest waar ik zelf mee kan praten (in Nederlands of Engels) zodat ik niet afhankelijk ben van vertalingen door een ander.

paardenmiep

Berichten: 1100
Geregistreerd: 13-10-04

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 13:36

Ik lees hier al een tijdje mee, wil zelf graag een tattoo en ben wat inspiratie aan het opdoen hier en daar :D Verder ken ik wel een hele goede tattoo artiest, Emmy van de Giessen! Zit momenteel bij Mad Science Tattooing in Den Haag. Wat van haar werk is hier te vinden: https://www.facebook.com/emmyvandegiess ... 690&type=3

Misschien vinden jullie haar wat :)

/meeleesmodus aan :+

Ceasar2015

Berichten: 5922
Geregistreerd: 06-05-06
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 15:02

Ik kreeg toen van Joy binnen een week antwoord en kan 5 juni terecht.
Bij moet er nog wel echt een tekening gemaakt worden, had haar de foto en de tekst gemaild en verteld wat ik wilde, maar er zelf niet helemaal uit kwam hoe dat dan getekend moest worden.
Daar gaat nu ook nog even tijd inzitten natuurlijk.

_JTM

Berichten: 893
Geregistreerd: 06-03-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 00:04

Ik ben vandaag ook weer onder de naald geweest! Het is nu opgezet dus ook geen foto maar het is een zakhorloge :) wilde deze in eerste instantie op mn ribben onder mijn bh hebben maar daar kwam het toch niet mooi uit. Daarom is 'ie een stukje omlaag gezet, net achter mijn heupbot. Was weer even pijn lijden maar het was het waard!
Binnenkort een foto dus.