[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:34

Precies, iedereen heeft een andere pijngrens. Zou me daar niet al te blind op staren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:35

Wat al gezegd is... pijn is voor iedereen anders. En ook qua plek verschillend van persoon tot persoon. Zorg gewoon dat je voor die tijd goed gedronken en gegeten hebt. Dat je niet van je stokje gaat omdat je niks hebt gegeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:45

lieveli schreef:
Ja sorry hoor, maar hoe lang lees je al mee? Meningen worden gegeven, kun je daar niet tegen dan moet je niets plaatsen. Klaar.

Overigens is die van Maroescha mijn smaak totaal niet, mooi gezet maar gewoon niet mijn smaak. Te zwart-wit.

edit: en vraag ik me niet naar mijn ingekleurde projecten, is nog steeds niet bedacht :')


Vind ook prima als je dat vind :D met andere werken vind ik kleur mooi, maar vanwege mijn verhaal erachter wilde ik hem idd zwart-wit. Dus dat komt dan mooi uit :D

Ik ben altijd blij als mensen eerlijk zijn. Ik heb voor de keuze van m'n artist ook echt puur gekeken naar zijn lijnenwerk, aangezien het hier puur om lijnen ging.

En als mensen hem dan nog niet mooi strak vinden, dan is dat jammer. Maar zijn ze wel eerlijk.

En als slordige lijnen in je ontwerp passen, prima, maar dan had je dat er ook bij kunnen vertellen toch?

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:49

Pijngrens is inderdaad voor iedereen verschillend.

Ik moest tussendoor snoepjes eten omdat mijn lijf niet meer ophield met rillen. Had van te voren goed gegeten, door de zenuwen helaas wat minder geslapen.

Ik kon het tatoeëren richting mijn buik beter hebben dan verder naar boven. :)

rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:54

Afbeelding

dit is tattoo, word gespiegelt en 1 sliert komt aan andere kant tekst komt daar aan vast, Hoofdletter T heeft zelfde krul..

Foto beetje wazig...maar dan hebben jullie ook een idee...
is denk 10 bij 10 cm....

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 19:32

Hele gave tattoo's komen hier voorbij zeg, maroescha vindt de jouwe heel mooi! :j

Ik mag de 27e de mijne laten zetten, ben afgelopen dinsdag mee geweest met een vriendin voor haar tattoo, sinds dien heb ik er heel erg zin in!
Hoewel ik wel een beetje bang ben voor de pijn, het hoort er bij. :=

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:03

pimaude schreef:
vraagje: Hoe kun je voor iemand beslissen of een tattoo lelijk is?

het is HAAR ontwerp
het is HAAR verhaal achter de tattoo
het is HAAR gevoel

En jullie hebben daar niet bepaald veel respect voor wat ik opmerk. Dus alsjeblieft ga met elkaar in een pb deze tattoo afkraken, maar laat dit topic lekker open voor iedereen!


Heel simpel, zoals jolien al aangaf smaak is iets anders dan kwaliteit om een voorbeeld te geven mijn schouders zitten helemaal onder de bloemen, sommige vinden dit niet mooi (smaak) maar ze zijn strak en met mooi kleur overloop gezet (kwaliteit). Ik vind dat dit wel gezegd mag worden want deze shop word aangeraden en dat vind ik echt niet kunnen, wij raden hem af en onderbouwen deze mening zo simpel is dat.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:05

maroescha schreef:
Pijngrens is inderdaad voor iedereen verschillend.

Ik moest tussendoor snoepjes eten omdat mijn lijf niet meer ophield met rillen. Had van te voren goed gegeten, door de zenuwen helaas wat minder geslapen.

Ik kon het tatoeëren richting mijn buik beter hebben dan verder naar boven. :)


Probeer volgende keer een mars te eten en cola te drinken, suikershot :j

IrisW

Berichten: 325
Geregistreerd: 23-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 20:34

Ik lees al zo'n halfjaar stiekem mee :o maar heb alweer een ander ontwerpje in me hoofd vergeleken met een halfjaar terug.
Afbeelding
Jullie zullen wel denken "mehh wéér zo'n infinity huppelmuts", maar voor mij zit er een echte betekenis achter.
Ik heb het trouwens over de infinity met de 3 kleine hartjes. Ook nog steeds twijfels over de plek btw: voet, of zij/ribben/onder me bh bandje (dat ie niet helemaal verstopt zit en snel vervaagd door het schuren van me bh).
Ik neem alle tijd en ga het niet overhaasten over wanneer ik hem laat zetten. Dat er een tattoo komt: sure haha :j .
Misschien in april, leek me wel een mooie maand om te doen, maar dat is ook al redelijk snel eigenlijk :P

Ik moet trouwens eventjes zeggen dat ik maroescha's tattoo echt heeeeeel gaaf vind! Ik houd juist van "simpel".

En over de discussie, tsja. Mensen hebben via internet sowieso al sneller een mening klaar staan, dat is nou eenmaal zo. Als je een tattoo foto plaatst, moet je ook tegen de meningen van anderen kunnen vind ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 21:14

_Friemel schreef:
maroescha schreef:
Pijngrens is inderdaad voor iedereen verschillend.

Ik moest tussendoor snoepjes eten omdat mijn lijf niet meer ophield met rillen. Had van te voren goed gegeten, door de zenuwen helaas wat minder geslapen.

Ik kon het tatoeëren richting mijn buik beter hebben dan verder naar boven. :)


Probeer volgende keer een mars te eten en cola te drinken, suikershot :j


Om 9 u smorgens vind k dat niet zo prettig!

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 21:16

Tja,
Alle mensen die infinity zetten hebben daar een betekenis achter. Alleen toch blijft het iets wat veel mensen al hebben. Ik zou zelf op zoek gaan naar iets wat dezelfde betekenis uitstraalt, maar identiek is.
Vond je infinity ook voor het een trend werd interessant of is het echt pas sinds het een trend is?

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 21:18

Ja ik vraag me ook altijd af of mensen er dan een betekenis bij gaan zoeken.
Of dat ze iets hebben en daar het plaatje bij zoeken.
En bij infinity neig ik toch te denken voor het eerste.

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 21:18

IrisBikkel schreef:
Ik lees al zo'n halfjaar stiekem mee :o maar heb alweer een ander ontwerpje in me hoofd vergeleken met een halfjaar terug.
[ Afbeelding ]
Jullie zullen wel denken "mehh wéér zo'n infinity huppelmuts", maar voor mij zit er een echte betekenis achter.
Ik heb het trouwens over de infinity met de 3 kleine hartjes. Ook nog steeds twijfels over de plek btw: voet, of zij/ribben/onder me bh bandje (dat ie niet helemaal verstopt zit en snel vervaagd door het schuren van me bh).
Ik neem alle tijd en ga het niet overhaasten over wanneer ik hem laat zetten. Dat er een tattoo komt: sure haha :j .
Misschien in april, leek me wel een mooie maand om te doen, maar dat is ook al redelijk snel eigenlijk :P

Ik moet trouwens eventjes zeggen dat ik maroescha's tattoo echt heeeeeel gaaf vind! Ik houd juist van "simpel".

En over de discussie, tsja. Mensen hebben via internet sowieso al sneller een mening klaar staan, dat is nou eenmaal zo. Als je een tattoo foto plaatst, moet je ook tegen de meningen van anderen kunnen vind ik!
Als je persé infinity wilt zou ik de roos of die met meerdere cirkels doen, die zijn niet zo obvious als de andere. :=

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 23:22

Het feit dat je al 6 infinity tekens in één plaatje vindt zegt eigenlijk al genoeg toch? :')

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 00:06

Ik heb ook een infinity en ben er superblij mee. Kan mij het verrotten dat andere mensen het ook hebben... Mijn tattoo, mijn lijf!

Mars

Berichten: 33265
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 00:11

Tje origineel is het niet idd, maar als dat je niet uit maakt moet je het vooral op je lijf laten zetten :j

Elise_0o

Berichten: 1335
Geregistreerd: 26-07-13

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 00:12

Tjah kleding kopen bij de H&M ook niet, maar dat doet ook iedereen ;)

mel86

Berichten: 253
Geregistreerd: 17-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 00:14

Myryana, gaaf! Zal aan je denken morgen!
Naar welke artist ga je in Berlijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 00:16

Elise_0o schreef:
Tjah kleding kopen bij de H&M ook niet, maar dat doet ook iedereen ;)

_/-\o_

Goed eten voor het tatoeëren is wel echt een aanrader :P

IrisW

Berichten: 325
Geregistreerd: 23-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 00:29

Het ging eigenlijk zo:
Ik weet/wist helemaal niks van tattoos af en had een idee in mijn hoofd qua betekenis en ben toen gaan zoeken op google naar "tattoo".
Echt heel algemeen, en natuurlijk kwam daar een infinity voorbij. Op dat moment wist ik helemaal niet dat het een hype was.
Pas toen ik fora ging lezen en meer ben gaan zoeken, kwam ik erachter dat het niet zo origineel was haha. Die hartjes spraken me juist aan vanwege de betekenis.
Ik laat hem zetten, omdat ik sinds de heftige scheiding van me ouders erachter ben gekomen hoe belangrijk het is om mensen om je heen te hebben die van je houden,
en waar je zelf van houdt. Het is voor mij dus een soort "tribute" naar de mensen/dieren toe waar ik van houd en als ik er na kijk, dat ik besef dat er altijd mensen zijn die om mij geven. Vandaar de infinity en de hartjes. Ik houd persoonlijk niet van heel kleurrijke tattoos en hij mag ook niet groot worden, dus daarmee streep ik al vrij veel weg ;)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 00:47

Mooie betekenis! Ik heb nog nooit zo'n teken gezien echt :p vind het heel mooi en vrouwelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 07:52

Elise_0o schreef:
Tjah kleding kopen bij de H&M ook niet, maar dat doet ook iedereen ;)


Vindt ik zelf geen goede vergelijking. Aangezien je kleding weg kan gooien, een tattoo niet!

Maar Iris (?) mooie betekenis! En als jij je goed voelt bij een infinity moet je het zeker doen!

Mijne is nu aan 't vervellen... Ziet er echt lelijk uit :')

Rampshellie
Berichten: 1986
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 08:00

Ik ga die van de suiker onthouden!

paddraigh
Berichten: 3696
Geregistreerd: 10-08-07

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 08:35

hier had ik het ook lolly deed het ook goed

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 08:43

mel86 schreef:
Myryana, gaaf! Zal aan je denken morgen!
Naar welke artist ga je in Berlijn?


Anne van Berlin Ink. Hele aardige meid, ze doet voornamelijk blackwork maar dotwork ook.