[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:18

Word het je eerste tattoo dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:19

Poess91 schreef:
Word het je eerste tattoo dan?


Ja :)

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:26

Misschien ben ik dan goede hoop voor je.
Ik mag niet alleen zijn met bloed prikken omdat ik zo snel flauw val dan enzo.
Ben als de dood voor naalden en bloed.

Maar voel me echt top tijdens het zetten van een tattoo haha!!
Zelfs met die waarmee hij bijna 5 uur bezig was. Had vanaf 9 uur in de ochtend al niet meer gegeten en ging pas om 6 uur weer naar huis. Tussendoor alleen wat gedronken, maar voelde me gewoon hartstikke goed :')

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:28

Haha nee sorry geeft mij nog geen hoop :')

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:30

Waaaa... niet te negatief instellen hoor _O-

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:31

:D Ik ben gewoon 'n bange poeperd!

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:32

Haha ach, positief blijven. Het is voor een mooi doel ;).
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. Denk dat je er op zo'n manier dan beter doorheen kom.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:33

Ik heb ook m'n 1e tattoo laten zetten een grote :j heb een naaldenfobie :') en ben zelf teruggereden

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:36

Heel fijn dat andere 't wel kunnen. Maar ik wil het gewoon niet :)
Poes: Dat is zeker waar! Het heeft voor mij ook echt een grote betekenis en maakt me ook niet zo uit wat andere ervan vinden. En daarom doe ik het ook! 't geeft mij een goed gevoel en die pijn zal ik dan inderdaad doorheen moeten :)

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 22:25

Ik heb ook een enorme naalden/bloed fobie.. Moest in oktober bloed prikken, nou
dat ging gepaard met veel gehuil, mega shaken, ik was echt compleet van de rel.
Als ik naalden zie krijg ik zweethanden en bibber benen maar toen mijn tattoo
gezet werd viel ik in slaap :')

Voelde echt helemaal niets wat op pijn leek en voelde me de hele tijd prima.
Na 2,5 uur zitten was er ook niets aan de hand.

Jouw goed recht als je iemand mee wilt hebben natuurlijk ! Maar misschien
een kleine geruststelling.

_Dressage

Berichten: 721
Geregistreerd: 13-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 22:56

Ribben is wel oke, ik kon nog lopen en autorijden :-p wordt ie groot?

Ik had namelijk wel last toen ze mn buik hadden gedaan. Ik liep als een oma en volgens mn moeder stond ik op als een zwangere vrouw de eerste dagen ;-)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:07

Euh. K ben maar klein dus heel groot wordt die niet :')
Maar van onder m'n bh bandje tot einde van m'n ribben. Dus ong halverwege.
En dan voornamelijk lijnen.
Maja, iedereens pijngrens ligt ergens anders en artist heeft mij ook eigenlijk verplicht niet zelf te gaan rijden :)

Dus wil ook gewoon niet zelf rijden.
En het lijkt ook te lukken om iemand te regelen dus waarom zou ik dan alleen gaan.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:35

Ik ben ook zo'n flauwvallerd en had de eerste ook op mn ribben. Het viel me alles mee maar was wel blij dat er iemand mee was. :)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:36

K hoop ook dat t mee valt :D
Hij schijnt wel n fijn apparaatje te hebben.

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:46

Ai. Nog een driehoekmeisje lees ik? Dat is al de 3e deze week die ik er over hoor :oo Ik zou het stiekem wel jammer vinden als straks half Nederland er mee rond loopt. Als ik dat een paar jaar terug had geweten had ik er nog wel 18 keer over nagedacht. Al is het maar omdat ik zelf geen cliché ben en ik het jammer zou vinden op die manier vergeleken te worden met anderen. (zoals nu vaak gebeurd met de mensen met vogeltjes en infinity tattoo's.
Ik heb mijn driehoekje alweer 3 jaar. Ben er nog steeds onwijs gelukkig mee. Hij is niet strak gezet en dit maakt hem voor mij persoonlijk alleen maar sterker. Hij staat namelijk voor vooruitgang en dat gaat allemaal niet zo gestroomlijnd en geleidelijk :D Toch, als je het wilt zeker doen!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 03:58

Maroescha, ik begrijp wel dat je niet een uur wil gaan rijden daarna, hoor :) Ik heb ook een zware naaldenfobie en heb ook een redelijk grote tattoo op mijn ribben. Hoewel het inderdaad niet te vergelijken valt met bloedprikken of een injectie doet een ribtattoo wel ontzettend veel pijn... Zowel tijdens als na het zetten. Ik was iig héél blij dat ik gewoon de bus kon nemen, want ik had de uren na het zetten erg veel last van een heel branderig gevoel, leek net alsof mijn hele zij met een mes was opengehaald. We moeten er ook niet over liegen: ribtattoos doen gewoon walgelijk veel pijn :+

Cubone schreef:
Ai. Nog een driehoekmeisje lees ik? Dat is al de 3e deze week die ik er over hoor :oo Ik zou het stiekem wel jammer vinden als straks half Nederland er mee rond loopt. Als ik dat een paar jaar terug had geweten had ik er nog wel 18 keer over nagedacht. Al is het maar omdat ik zelf geen cliché ben en ik het jammer zou vinden op die manier vergeleken te worden met anderen. (zoals nu vaak gebeurd met de mensen met vogeltjes en infinity tattoo's.
Ik heb mijn driehoekje alweer 3 jaar. Ben er nog steeds onwijs gelukkig mee. Hij is niet strak gezet en dit maakt hem voor mij persoonlijk alleen maar sterker. Hij staat namelijk voor vooruitgang en dat gaat allemaal niet zo gestroomlijnd en geleidelijk :D Toch, als je het wilt zeker doen!

Meh, daar zou ik me dus echt niets van aan trekken. Ik heb ook een tattoo waar duizenden mensen mee rondlopen maar het is toch hetgeen wat het voor mij betekent dat belangrijk is. Schijt aan de rest. De gemiddelde mens is niet zoals wij en houdt zich niet bezig met tattoo trends te researchen op het internet en die gaan ook heus niet merken dat er nu iéts meer mensen zijn met driehoektattoos.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 07:56

Dank voor je eerlijkheid !

Elixir

Berichten: 1749
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: België

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 12:36

Hier ook iemand die binnenkort voor de eerste tattoo gaat! Heb het echt al jaren uitgesteld omdat ik zo'n schrik heb voor de pijn. Althans, ik weet niet wat ik me er bij moet voorstellen. Heb verder wel niet echt schrik voor naalden, ben verpleegkundige in opleiding en in de lessen moeten we steeds bloed prikken bij elkaar en infuusjes steken. Die pijn kan ik steeds wel verbijten. Maar nu ben ik zo bang dat als die naald er tegen gaat komen dat ik die pijn gewoon niet ga kunnen wegdenken en dat ik me weg ga trekken!
Ik wil 'm trouwens laten zetten onder het sleutelbeen, lopend tot over de schouder. Net boven borst. Na maanden denken ben ik zowel van tekening/tekst echt zeker, nu twijfel ik gewoon nog steeds wat over de plaats, puur uit schrik dat het daar te pijn gaat doen :D...

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 12:50

Maakt het qua pijn nog uit of je de voor of achterkant van je ribben doet? Dus buik of rug? Ik twijfel namelijk nog over linker schouderblad of juist eronder, op mn ribben.

mel86

Berichten: 253
Geregistreerd: 17-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:43

Pijn is geen goede raadgever als je een plek voor je tattoo kiest..
Is nog nooit iemand aan bezweken, je kunt het heus hebben.
kies de plek die je mooi en belangrijk vindt, niet of het pijn doet. Doet altijd pijn.

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:55

Nee dat snap ik, ik laat het m'n keuze ook niet beïnvloeden ;) Maar ik ben er wel benieuwd naar, vandaar m'n vraag. M'n vraagstelling is ongelukkig zie ik :P

quibje

Berichten: 2930
Geregistreerd: 24-05-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 18:17

de plaats waar je hem het liefste wilt is de plaats die je op dat moment ook het beste kan 'verdragen'

Elixir

Berichten: 1749
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 18:24

Aan ene kant hoort het daar inderdaad niet van af te hangen. Ik wil 'm ook niet zomaar op een heel zichtbare plek zetten, dus mijn "plaatskeuze" staat zo goed als vast. Er zijn verschillende factoren die bepalen waar je je tattoo zet. Waar je het mooi vindt, maar ook door beroepsomstandigheden kan ik 'm bv. niet zetten waar ik het heel graag wil, nl. armen/polsen.
Als je niet weet welk gevoel zo'n eerste tattoo gaat geven, ga je altijd nadenken over de pijn. Als je die pijn op een welbepaalde plek echt niet kan hebben, dan heeft het toch ook echt geen zin dat je er aan begint? Misschien later als je weet wat voor gevoel een tattoo geeft, dan wel.

Rianne, ik veronderstel dat het antwoord dan ook meer gericht was naar mijn post dan naar de jouwe. Omdat ik zei dat ik twijfel over de plek omdat ik schrik heb dat het daar te pijnlijk gaat zijn, waardoor ik 'm niet ga uitzitten, of waar ik nog banger voor ben, dat ik niet stil ga kunnen zitten.

Rhyddid

Berichten: 1950
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 18:25

20 december j.l. heb ik een tattoo op mijn rug laten zetten. 2 a 3 keer per dag smeer ik een dun laagje bepanthen op de tattoo. Wanneer kan ik hier mee stoppen?

NatassJa

Berichten: 7492
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Flakkee

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 18:37

Zolang het niet meer trekt en er geen korsten meer op zitten, hoeft dit niet meer hoor. :)

Ben benieuwd Robin! Heb je een foto? :D