Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zonnebloem18 schreef:De pil kan zeker wel effect hebben, een merkloze versie kan net andere vulstoffen of hulpstoffen hebben waar je zo op reageerd.
Onzeker schreef:wat ik bijvoorbeeld 'vies' vind en waar ik bij wijze van misselijk van word (of kan worden) is erna zeg maar... als ik naar de wc loop (of liever gezegd ren, want anders laat ik een heel spoor achter )
en als ik dan als het ware 'leeg loop'.
ook word ik misselijk van het idee dat het hoeslaken op bed vies word of is.
al weet ik heel goed dat het gewoon normaal is dat er vlekken kunnen komen en dat het gewoon simpel op te lossen is (wasmachine, of een handdoekje eronder maar daar denk je ook niet altijd aan als het echt zover is)
misschien is dat het ook wel, dat ik teveel nadenk erover.
en uberhaupt teveel nadenk over dingen....
. Josien_ schreef:Onzeker schreef:wat ik bijvoorbeeld 'vies' vind en waar ik bij wijze van misselijk van word (of kan worden) is erna zeg maar... als ik naar de wc loop (of liever gezegd ren, want anders laat ik een heel spoor achter )
en als ik dan als het ware 'leeg loop'.
ook word ik misselijk van het idee dat het hoeslaken op bed vies word of is.
al weet ik heel goed dat het gewoon normaal is dat er vlekken kunnen komen en dat het gewoon simpel op te lossen is (wasmachine, of een handdoekje eronder maar daar denk je ook niet altijd aan als het echt zover is)
misschien is dat het ook wel, dat ik teveel nadenk erover.
en uberhaupt teveel nadenk over dingen....
Dat los je heel simpel op door een condoom te gebruiken.
)

max66 schreef:Als je er zo over nadenkt zoals jij doet ben je in ieder geval niet ontspannen. Je moet eens bij je zelf nagaan hoe dat komt...