aniticonceptiepil

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

banditlove

aniticonceptiepil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-12 11:12

ik heb veel over de pil gelezen over geen stopweek houden en gewoon doorslikken dat doe ik nu al een tijdje. Ik heb wel eens last van doorbraakbloedingen na lange tijd maar dat is eigenlijk alleen maar bruine afscheiding. Nu dacht ik in de vakantie een stopweek te houden omdat ik weer bruine afscheiding kreeg dus ik slik ze nu even niet maar Het zet niet door het blijft kleine beetjes bruine afscheiding moet ik nou gewoon de pil weer gaan slikken en het gaat vanzelf weer over of is er kans dat het toch nog door zet? :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 11:14

Ik volg je niet helemaal? Iets meer punten en komma's zou handig zijn.
Hoelang slik je al door? De pil houdt je ongesteldheid tegen, dus als jij blijft slikken komt het niet.
Het beste is je stripje opmaken, en dan even een weekje stoppen, alleen maar doorslikken is niet zo goed denk ik.

Jolliegirl

Re: aniticonceptiepil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 11:15

banditlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-12 11:20

dat klopt maar ik wou toch even zo mijn vraag stellen voor sneller antwoord. Het is niet schadelijk om door te slikken Dus ik hou eigenlijk nooit een stopweek alleen soms doorbraakbloeding maar die gaan meestal weer weg.. Dus ik wou nu een stopweek houden dus ik slik nu geen pil maar ik hou alleen bruine afscheiding.. moet dan gewoon weer beginnen met de pil en dat het vanzelf weer ophoud of wachten?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 11:20

In dat topic krijg je veel sneller antwoord en daar zitten mensen met kennis. :)

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 11:45

Wanneer heb je je laatste pil genomen? Het verschilt van persoon tot persoon, bij mij duurt het altijd een dag of 6 na mijn laatste pil voordat de 'ongesteldheid' begint. Dus als ik zondag de laatste neem, dan is maandag de eerste pilvrije dag en komt het zaterdag.

Je moet wel gewoon na 7 dagen weer beginnen met de pil anders ben je niet veilig. Dus afgelopen donderdag de laatste betekend overmorgen weer beginnen.

Je kunt dit ook allemaal vinden in je bijsluiter en in het topic dat Jolliegirl linkt.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 12:33

Aangezien de link voor het centrale topic al is gegeven hier een slotje