Nu ben ik erg zuinig op mijn tanden omdat ik een mooie glimlach belangrijk vind maar ook omdat ik de tandarts de meest lugebere plek op aarde vind. Even ter omschrijving: mijn tandarts zit een een ietwat vervallen gebouw (aan de binnenkant prima in order), op zonnige dagen krijgt dit gebouw het voor elkaar om alsnog in een donker schaduwrijk hoekje te vallen, in de winter hangt er vaak flinke mist omheen en het bord op het gebouw ziet er vervallen en bijna angstaanjagend uit.
Het liefst zou ik tijdens een tandarts controle helemaal platgespoten worden, ik wil die ellende niet in mijn mond, ik wil niet over mijn vakantie plannen praten terwijl iemand mijn tanden schoonschraapt en me niet kan verstaan, ik wil geen boor in mijn mond. Ik wil het gewoon niet.
Nu keek ik vandaag in de spiegel en in mijn achterste kiezen heb ik nu zwarte lijnen in de groeven. Ook heeft 1 kies een ienieminie klein zwart puntje, het lijkt een vlekje.
Ook heeft mijn vriend nu een gaatje dat is duidelijk te zien en staat op de wachtlijst bij de tandarts, kan ik gaatjes krijgen door te zoenen met iemand met een gaatje?

Daar is een gaatje vullen niks bij.