Ik heb reeds gedurende meer dan een half jaar opgezette klieren in mijn hals en er zijn er ook enkele voelbaar in mijn lies.
Uiteraard werd er eerst aan pfeiffer gedacht (gezien ik dat ook gehad heb en toen ook opgezette klieren had) echter verschillende bloedonderzoeken waren negatief, pfeiffer uitgesloten.
Gezien de klieren maar niet verdwijnen heeft de huisarts me toen doorgestuurd om een echo te laten nemen, hier kwam ook niets uit.
De huisarts wil niet verder zoeken naar de oorzaak, de echografie is inmiddels ook een 3-tal maanden geleden genomen en hier zit ik nu met opgezette klieren, huisarts weet niet wat er aan de hand is maar vind het ook niet nodig om verder te zoeken naar de oorzaak. Het enige dat hij zegt is dat ik 'reactieve' lymfeklieren heb. Voor mij is het moeilijk aan te nemen dat mijn klieren ergens op reageren zonder oorzaak.
Ook heb ik al een AB kuur gehad om eventueel infectieuze oorzaken uit te sluiten, dit heeft ook niet geholpen.
Zijn er hier bokkers die iets soortgelijks hebben meegemaakt of hier ervaring met hebben ?
Alvast bedankt !