Wie heeft er net als mij, ook last van reisziekte,wagenziekte.
Toen ik op vakantie ging, nergens last van. Oke , op die ene keer na dat we een berg op gingen waarbij we 1000 bochten maakten, maar zelfs dat heb ik overleeft. Totdat ik op een dag weg moest en met de auto werd gebracht. We waren verdwaald en ik zat al kokhalsend en boerend (als ik misselijk ben moet ik altijd boeren
) in de auto. Op den duur heb ik flink overgegeven. Sindsdien kan ik geen bus instappen waarbij ik een half uur moet reizen zonder misselijk te worden.Enig idee hoe dat kan??
tevergeefs)
Mijn ouders hadden destijds één keer een pil bij mijn gebruikt, deze kwam er al uit voor ik uberhaupt in de auto zat haha!
.
(Op het laatst had ik dan ook echt het idee dat ik eerder ziek werd van de pilletjes dan van het rijden zelf)
Sindsdien slik ik reispilletjes, kijk ik uit het raam (vooral niet naar beneden kijken...), en reispilletjes van Primatour. Smerige dingen, maar helpen wel. Enige nadeel is dat ik er de extreme slaperigheid van krijg. Ik slik altijd maar een halve en vervolgens van ik na een halfuur als een blok in slaap en ben ik de hele dag zo duf als een konijn.
). Het enige wat redelijk helpt op kortere ritjes is raam volledig open en met je kop uit t raam hangen
.