Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nayomie schreef:Laatst had ik een onenigheid met mijn broer. Hoj gooide mij hard op de harde grond. Diezelfde avond dacht ik, "doet geen pijn, dat scheelt"
Alleen de volgende dag kreeg ik wat last van mijn rug tijdens het hardlopen. En nog een dag later ook nog zo nu en dan een knak in mijn rug. Ook heb ik soms dat ik last krijg als ik opsta.
Wat denken jullie?
Kijk het even aan, het zal vast behoorlijk gekneusd zijn.
! it_is_me schreef:Nayomie schreef:Laatst had ik een onenigheid met mijn broer. Hoj gooide mij hard op de harde grond. Diezelfde avond dacht ik, "doet geen pijn, dat scheelt"
Alleen de volgende dag kreeg ik wat last van mijn rug tijdens het hardlopen. En nog een dag later ook nog zo nu en dan een knak in mijn rug. Ook heb ik soms dat ik last krijg als ik opsta.
Wat denken jullie?
Dat je broer dit de volgende keer beter niet kan doen.Kijk het even aan, het zal vast behoorlijk gekneusd zijn.
Beterschap!

Ik kijk het nog even een weekje aan en als er dan geen verbetering in zit, zal ik toch even langs moeten.
Maar raad je aan om als je na 5 weken nog last hebt even langs de fysio te gaan.
)