Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat fijn dat je het even van je af kunt schrijven en het nu goed met je gaat. Probeer te genieten van alle mooie momenten, zoals je aankomende bruiloft, die nog op je pad zullen komen.
)
Ben eigenlijk beetje een aantrekker van alles Maar goed denk ook van ja het hoort bij mij. Ben nu 22 maar vanaf mijn 16de echt aan het klooie met mn gezondheid. van pfeiffer tot coeliakie (gluten intollertantie) tot hersenvlies onsteking. Maar goed ben er wel nuchter om geworden. Maar weet precies hoe het is als je niet weet of je het gaat overleven. Heb van mijn hersenvliesonsteking chronische hoofdpijn overgehouden maar voordat ze daar achter waten heb ik zo vaak onder de scan gelegen dat ik gewoon bang was dat er wat in mijn hoofd zou zitten. Maar ben nu wel zo kan me er wel druk om maken maar wordt er toch niet beter van
En dat is idd af en toe moeilijk, maar het houd je wel op de been. 

MarianneV schreef:Weet je wat me toen wel opviel..
Iedereen zegt het komt wel goed, je moet je niet zo druk maken
We weten hoe je je voelt..
Niemand in mijn directe omgeving heeft geweten wat er door me heen ging... Hoe ik me voelde of wat ik voelde...
Het is zo moelijk om onder woorden te brengen wat er door je heen gaat
Hoe begripvol ze ook waren hoor dat zeker. Heb heel veel steun aan ze gehad
Ik heb dat huppeltje idd overgehouden van de operatie
@ Merel... ik ben achtbaan addict
. Ik heb op mijn 8e een "trauma" aan spacemountain over gehouden
ben nog wel eens achtbanen in geweest maar je maakt me er niet zo blij mee haha.