Ik typ dit via mijn telefoon dus alvast sorry als er foutjes in zitten.
2,5 week geleden had ik ineens heel erg last van man kies, tand, elke aanraking deed pijn. Ik google en het leek wel op ontstokentandvlees. Nou ik moest dus gewooon poetsen en het schoonhouden las ik. Zo gezegd zo gedaan, dacht ik. Maar bij mij bloedde het niet en mijn tandvlees zit enorm hoog als ik het vergelijk met de andere kant. 1 tand, net voor een kies die zo raar en pijnlijk is.
Achja wat is pijn dacht ik...maar toen toch na 3 dagen de tandarts gebelt. Die kon niet veel beteken ik kon corsodyl kopen om mijn mond te spoelen, en als het niet over zou gaan kon ik wel langs komen. Nou dat spul gekocht en 2x per dag gaan spoelen en weer goed poetsen en flosse .
Nu zijn we 2.5 week verder, het is wel verminderd maar nogsteeds bloed het alleen als ik flink poets en mijn tandvlees ligy zo hoog dat die tanden daar erg groot lijken, maar ok komt er zo juist allemaal viezigheid in als ik maar iets eet en dat voel ik dan.
Ook ben ik al begonnen aan de 2e fles corsodyl.
Ik ben nu op vakantie maar ik twijfel nogal wat ik nou moet doen.
Hoelang duurt zo'n ontsteking meestal?
Verder weet ik ook niet of het nou goed is als ik mijn tandvlees laat bloeden, omdat ik het dan echt open moet poetsen, en is het normaal dat je tandvlees zo hoog gaat zitten?
Alvast bedankt