Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaike5581 schreef:Kan je een omschrijving geven van hoe zijn dagritueel is?
pieps schreef:Misschien heeft hij het te warm? Probeer eens zonder truitje etc in de trappelzak? Zeker als hij zo beweeglijk is zal hij het alleen maar warmer krijgen in de 'zak'. Raam flink open 's nachts?
Zijn maar suggesties hoor, ik heb zelf kindertjes maar ben zeker geen kinderarts
fjordnina schreef:Als je echt op zoek wil gaan naar de oorzaak zou je eens contact op kunnen nemen met Selma: http://www.selma-babyfluisteraar.nl/
Storm schreef:maaike5581 schreef:Kan je een omschrijving geven van hoe zijn dagritueel is?
Om half 8 op, en een flesje in bed.
Hij blijft lekker op bed spelen terwijl ik mij aankleed, dan kleed ik hem aan en daarna naar beneden toe.
tv kijken (babytv) in de box spelen, knuffelen, en dan fruit eten en een beetje roosvicee.
Om 10 uur naar bed en slapen tot 11 uur.
Daarna bed uit, boterham eten en in de wandelwagen voor een lekkere wandeling en boodschappen.
Om 15:00 thuis, flesje melk op schoot en naar bed.
Wakker om 16:30 en weer spelen, of in de box of in zijn loopauto. Ondertussen kook ik.
Warm prakje eten om 17:30.
Daarna weer spelen en knuffelen.
Flesje pap om 19:00 a 19:30 en daarna meteen naar bed toe.
Wildgirl; Hij slaapt maar 2 keer, wil helaas niet meer slapen en steeds maar 1 uur maximaal, heel soms 5 kwartier.
kussens in bed mag helaas niet ivm wiegendood.
egnie; vastleggen vind ik eigenlijk geen optie omdat ik de oorzaak aan wil pakken maar ik ben nu zover 'heen' dat ik alles uit wil proberen.