Zeer onrustig zoontje in de nacht, wie weet raad?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Zeer onrustig zoontje in de nacht, wie weet raad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 08:53

Hoi allemaal,

Hier een mama die enorm met haar handen in het haar zit. Mijn zoontje van 7 maanden is vreselijk druk in de nachten en blijft alle kanten oprollen. Hij doet het in zijn slaap, maar wordt wakker omdat hij zijn hoofdje stoot, of zijn speentje kwijt is. Daardoor mag ik er zo ongeveer ieder uur (of vaker) uit.
Ik ben met hem bij de kinderarts geweest, en hij is helemaal onderzocht. Conclusie; niks aan de hand en ik ben een overbezorgde moeder die haar kind maar gewoon moet laten liggen en laten huilen. Tja, het deel over overbezorgde moeder zal best kloppen, maar laten liggen en huilen, daar ben ik het niet mee eens want dit is niet normaal meer.

Dus daarom zet ik het hier maar neer. Wie herkent dit? Of wie weet wat ik eraan zou kunnen doen.
Hij heeft verborgen reflux maar krijgt daar Nexium tegen, dit lijkt goed te werken.

Ik ben met hem al naar een Osteopaat geweest toen hij een maand of 2 was. Daar is hij 3 keer geweest en helemaal 'goed' gekeurd.
Ben met hem ook al bij een Praktijk voor Kinesiologie geweest, maar dat heeft niet geholpen.
Ook heb ik hem VSM kindival gegeven, voor rust, maar hielp ook niet.

Hier een filmpje van mijn zoon, hij lag hier tussenin bij ons in bed.

Wie o wie kan ons helpen?
Bedankt voor het meedenken!

Storm

Re: Zeer onrustig zoontje in de nacht, wie weet raad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 08:57

Nog was aanvullende info, Sverre is een enorm druk mannetje. Overdag is hij altijd bezig en beweeglijk, hij is vlot met alles, loopt al in een loopstoeltje het hele huis door en ligt/zit nooit stil. Hij krijgt al Pepti voeding tegen koemelkallergie (tje, je probeert alles he?).