Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

SusanH schreef:Volgens mij doet merendeel van de bevolking dat inmiddels, dus zo vreemd vind ik dat niet? Maar goed, om serieus op je vraag in te gaan: ik geef in de OP duidelijk aan dat ik denk dat ik waarschijnlijk een verzakking heb. Woordje waarschijnlijk geeft imo voldoende aan dat het niet zeker is, maar dat ik er wel van uit ga het is zo goed te voelen en te zien dat het niet te missen is. En ja, als ik klachten heb ga ik zelf ook vast kijken op internet wat het zou kunnen zijn. Ik maak me zorgen en wil graag weten of het niks ernstigs is, en of ik met spoed naar de arts moet of dat het een paar dagen kan wachten.

ik plaats geen topic voor de lol en heb er nou al spijt van dat ik dat uberhaupt gedaan heb. Ik heb echt een serieus probleem en dan is het heel fijn als er ook mensen zijn die daar serieus op in gaan. Als je verder niks zinnigs hebt toe te voegen zou ik het heel fijn vinden als je je aandacht ergens anders op wil gaan richten.
wij hebben geen kinderwens meer, dus operen vind ik prima als de rest niet zou werken. Het is echt een ***gevoel. 

Dat hij dat gemist heeft