Kiespijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EmmaVZ

Kiespijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-12 19:15

Hee mensen,

Ik heb sinds een paar dagen kiespijn, is gevoelig als je aan kies zit en het stukje kaak erboven is ook gevoelig. Een aantal maandjes geleden had ik hier ookal last van alleen toen had ik niet in die kaak pijn en duurde het een weekje en toen was het over, ik ben toen niet naar de tandarts geweest.
Nu kan ik natuurlijk naar de tandarts gaan, maar ik ben er zo bang voor! Een paar weerkjes geleden ben ik ook naar de tandarts geweest voor controle en hij had er niets over gezegt (hij had foto's genomen om alle problemen in mijn gebit te vinden maar over die kies zei hij niks), maar over 3 weken moet ik sowieso weer naar de tandarts om een gaatje te vullen (andere tand dan waar ik pijn aan heb). Moet ik wachten tot over 3 weken en het dan zeggen?

Tandarts is nu op vakantie dus dan zou ik als ik nu naar tandarts ging, naar een andere moeten..

daantje5979

Re: Kiespijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:20

Ik ben ook geen held bij de tandarts, maar ik blijf niet met kiespijn lopen... Klinkt als een ontsteking, als je te lang wacht wordt het zeker niet beter. Gewoon even moed verzamelen en toch de tandarts bellen... Sterkte TS.

BiHB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:22

Voel je verschil met koud / warm eten of drinken??
Klinkt idd een beetje als ontstoken...
Ik zou toch naar een tandarts gaan...sterkte

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-12 20:58

Ontsteking.. daar was ik al bang voor :S
Ik voel wel verschil met koud/warm maar ik krijg niet vreselijke pijnscheuten ofzeu.

Zal ik "nu" naar de tandarts gaan of toch over die 3 weken waarop al wat geplant staat?

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 05:42

nu...als er ontsteking zit en je gaat 3 weken wachten dan heb je denk ik wel wat meer pijn.
niet doen,gewoon nu bellen,dan ben je er vanaf

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 12:35

Meer pijn?
Eigenlijk is het gister een stuk minder geworden en ook vandaag heb ik er minder last van..
Het is nog wel gevoelig maar als ik er niet aan zit heb ik er ook geen last meer van.
Nog steeds nu gaan of wachten tot over 3 weken?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 16:00

Ik zou gaan het wordt alleen maar erger, voor je het weet heb je een onstoken wortel en dan is het een enkeltje kaakchirurg. Wanneer je al eerder pijn hebt gehad en het ging weer weg, dan komt het na een tijd meestal wel weer terug.

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 21:24

Ik heb vandaag helemaal geen pijn meer, kies is ook niet meer gevoelig.
Dus heb ik besloten die 3 weken te wachten, want mijn tandarts is nu op vakantie en ik ga liever niet naar een andere tandarts.